Scroll down

فیلم های بازیگر Wendy Sherman وندی شرمن

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Wendy Sherman ( وندی شرمن )
2 فیلم imdb wiki

وندی شرمن

وِندی روث شِرمن (به انگلیسی: Wendy Ruth Sherman) (زادهٔ ۷ ژوئن ۱۹۴۹ در مریلند) یک استاد دانشگاه و دیپلمات آمریکایی است که از آوریل ۲۰۲۱ به عنوان ۲۱امین قائم‌مقام وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا خدمت می‌کند. او پیشتر از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵، به عنوان معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا فعالیت کرده‌است. شرمن در زمان ریاست‌جمهوری بیل کلینتون رئیس هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای با کرهٔ شما ... ادامه ...

وِندی روث شِرمن (به انگلیسی: Wendy Ruth Sherman) (زادهٔ ۷ ژوئن ۱۹۴۹ در مریلند) یک استاد دانشگاه و دیپلمات آمریکایی است که از آوریل ۲۰۲۱ به عنوان ۲۱امین قائم‌مقام وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا خدمت می‌کند. او پیشتر از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵، به عنوان معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا فعالیت کرده‌است. شرمن در زمان ریاست‌جمهوری بیل کلینتون رئیس هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای با کرهٔ شمالی بوده‌است.با کناره‌گیری ویلیام برنز از قائم‌مقامی وزارت خارجه آمریکا، گمان‌های جدی دربارهٔ احتمال نامزدی وندی شرمن برای این سمت مطرح شده بود. نیویورک‌تایمز و برخی رسانه‌های دیگر نوشتند که جان کری، وزیر خارجه آمریکا، ترجیح می‌داد وندی شرمن به این سمت برسد. اما نهایتاً باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا، آنتونی بلینکن را برای این سمت پیش‌نهاد داد. در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۵ توماس شانون جانشین وی شد.
در ۱۶ ژانویه ۲۰۲۱، رئیس جمهور جو بایدن رسماً شرمن را برای خدمت به عنوان قائم مقام وزیر خارجه ایالات متحده تحت ریاست آنتونی بلینکن اعلام کرد. در ۱۱ مارس ۲۰۲۱، نامزدی وی از جانب کمیته روابط خارجی سنا طرح شد. نامزدی شرمن در ۱۳ آوریل ۲۰۲۱ با ۵۶ رای موافق و ۴۲ رای مخالف در مجلس سنا به تصویب رسید. وی اولین زن در آمریکا است که در این سمت قرار می‌گیرد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram