Scroll down

فیلم های بازیگر Ali Larter الی لارتر

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Ali Larter ( الی لارتر )
23 فیلم imdb wiki

الی لارتر

الی لارتر (به انگلیسی: Ali Larter) (زاده ۲۸ فوریه ۱۹۷۶ در نیوجرسی) بازیگر آمریکایی است که در سریال‌هایی چون قهرمانان و تریلر «Obsessed» در مقابل بیانسه به ایفای نقش پرداخته‌است. او در سن ۱۳ سالگی به عنوان مدل مشغول به کار شد پس از سفر به نقاط مختلف جهان به نیویورک رفت و سپس در لس آنجلس مستقر شد. در ۱۹۹۷ در اولین کار خود در تلویزیون در سریال به نام «امید شیکاگو» به ایفای نقش پرداخت. و در سال ۱۹۸۸ ب ... ادامه ...

الی لارتر (به انگلیسی: Ali Larter) (زاده ۲۸ فوریه ۱۹۷۶ در نیوجرسی) بازیگر آمریکایی است که در سریال‌هایی چون قهرمانان و تریلر «Obsessed» در مقابل بیانسه به ایفای نقش پرداخته‌است. او در سن ۱۳ سالگی به عنوان مدل مشغول به کار شد پس از سفر به نقاط مختلف جهان به نیویورک رفت و سپس در لس آنجلس مستقر شد. در ۱۹۹۷ در اولین کار خود در تلویزیون در سریال به نام «امید شیکاگو» به ایفای نقش پرداخت. و در سال ۱۹۸۸ با بازی در Varsity Blues کار خود در سینما را آغاز کرد او در سال ۲۰۰۹ با هیس مک آرتور ازدواج کرد. او بیشتر به خاطر حضور در فیلم‌های مقصد نهایی ۱ و مقصد نهایی ۲ به شهرت رسید. او همچنین در فیلم‌های رزیدنت اویل: انقراض و رزیدنت اویل: زندگی پس از مرگ در نقش کلیر ردفیلد بازی کرده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram