Scroll down

فیلم های بازیگر Eric Church اریک چرچ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Eric Church ( اریک چرچ )
7 فیلم imdb wiki

اریک چرچ

کِنِث اریک چرچ (به انگلیسی: Kenneth Eric Church) در ۳ می ۱۹۹۷ (‎۱۳ اردیبهشت ۱۳۵۶) زاده شده و با نامِ حرفه‌اییِ «اریک چرچ» شناخته می‌شود که وی خواننده موسیقی کانتری است. وی از سال ۲۰۰۵ با کاپیتول ریکوردز قرار داد بست و پس از آن ۴ آلبوم را منتشر کرده‌است. ور کارش را با آلبومِ «گناه‌کارانی مثل من» ∗ آغاز کرد. چهار تک‌آهنگِ وی نیز به صدر ۲۰ آهنگِ برتر مجله بیلبورد در بخش کانتری راه یافت. دومین البومِ ... ادامه ...

کِنِث اریک چرچ (به انگلیسی: Kenneth Eric Church) در ۳ می ۱۹۹۷ (‎۱۳ اردیبهشت ۱۳۵۶) زاده شده و با نامِ حرفه‌اییِ «اریک چرچ» شناخته می‌شود که وی خواننده موسیقی کانتری است. وی از سال ۲۰۰۵ با کاپیتول ریکوردز قرار داد بست و پس از آن ۴ آلبوم را منتشر کرده‌است. ور کارش را با آلبومِ «گناه‌کارانی مثل من» ∗ آغاز کرد. چهار تک‌آهنگِ وی نیز به صدر ۲۰ آهنگِ برتر مجله بیلبورد در بخش کانتری راه یافت. دومین البومِ وی در سال ۲۰۰۹ با نامِ «کارولینا» را منتشر کرد. آخرین آلبومِ وی نیز با نامِ «خارجی‌ها» ∗ را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد. این آلبوم شاملِ سه تک‌آهنگِ جدید به نام‌هایِ «خارجی‌ها»، «زادگاهم را پس بده» ∗ (چهارمین آهنگ شماره‌ٔ یک چرچ در «ایرپلی») و «خُنَکِش»∗ بود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram