Scroll down

فیلم های بازیگر Moon Geun-young مون گیون یانگ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Moon Geun-young ( مون گیون یانگ )
5 فیلم imdb wiki

مون گیون یانگ

این یک نام کره‌ای است؛ نام خانوادگی مون است.مون گیون یانگ (به کره‌ای: 문근영) (زاده ۶ مه ۱۹۸۷) بازیگر زن اهل کره جنوبی است. مون فعالیت هنری خود را با مدل بودن در سن ۱۲ سالگی آغاز کرد و سال بعد (۱۹۹۹) در یک مستند تلویزیونی ایفای نقش کرد. او فعالیت جدی هنری او از سال ۲۰۰۰ و با ایفای نقش در سریال داستان پاییز شروع شد او در این سریال نقش دختری به نام young Eun-suh را ایفا می‌کرد. در این سریال بود که او م ... ادامه ...

این یک نام کره‌ای است؛ نام خانوادگی مون است.مون گیون یانگ (به کره‌ای: 문근영) (زاده ۶ مه ۱۹۸۷) بازیگر زن اهل کره جنوبی است. مون فعالیت هنری خود را با مدل بودن در سن ۱۲ سالگی آغاز کرد و سال بعد (۱۹۹۹) در یک مستند تلویزیونی ایفای نقش کرد. او فعالیت جدی هنری او از سال ۲۰۰۰ و با ایفای نقش در سریال داستان پاییز شروع شد او در این سریال نقش دختری به نام young Eun-suh را ایفا می‌کرد. در این سریال بود که او محبوبیت بسیار یافت ولی موفقیت بزرگ او در سال ۲۰۰۳ و با بازی در فیلم ترسناک داستان دو خواهر بود.
بعد از آن او در سال ۲۰۰۴، در فیلم عروس کوچک من، در سال ۲۰۰۵ و در فیلم بی گناه ایفای نقش کرد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram