Scroll down

فیلم های بازیگر Kim Yoon-seok کیم یون سئوک

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kim Yoon-seok ( کیم یون سئوک )
19 فیلم imdb wiki

کیم یون سئوک

کیم یون سئوک (انگلیسی: Kim Yoon-seok)؛ (زادهٔ ۲۱ ژانویهٔ ۱۹۶۸) هنرپیشه اهل کره جنوبی است. کیم کار خود را ابتدا با تئاتر آغاز کرد و همین پیشیته باعث شد که در سینما نقش‌های کوچکی به او داده شود. بازی در نقش کارگاه سابق در فیلم تعقیب‌کننده باعث شهرت فراوان او شد که جوایز زیادی نیز برای او به همراه آورد. بعد از این فیلم بود که کیم در کنار دیگر بازیگران مطرح کره‌جنوبی، از نظر استعداد بازیگری و فروش بال ... ادامه ...

کیم یون سئوک (انگلیسی: Kim Yoon-seok)؛ (زادهٔ ۲۱ ژانویهٔ ۱۹۶۸) هنرپیشه اهل کره جنوبی است. کیم کار خود را ابتدا با تئاتر آغاز کرد و همین پیشیته باعث شد که در سینما نقش‌های کوچکی به او داده شود. بازی در نقش کارگاه سابق در فیلم تعقیب‌کننده باعث شهرت فراوان او شد که جوایز زیادی نیز برای او به همراه آورد. بعد از این فیلم بود که کیم در کنار دیگر بازیگران مطرح کره‌جنوبی، از نظر استعداد بازیگری و فروش بالای فیلم‌ها، مانند چویی مین-سیک، سونگ کانگ-هو، سول کیونگ-گو، هوانگ جونگ-مین و ها جونگ-وو قرار گرفت . دریای زرد و تعقیب‌کننده دو فیلم مهم کیم است که به هر دو به کارگردانی نا هانگ-جین ساخته شدند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram