Scroll down

فیلم های بازیگر Amber Lynn امبر لین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Amber Lynn ( امبر لین )
5 فیلم imdb wiki

امبر لین

امبر لین (زاده لورا لین آلن on ۳ سپتامبر، ۱۹۶۴، در اورنج، کالیفرنیا) یک بازیگر فیلم پورنوگرافی و مانکن آمریکایی است.
او به عنوان یک دختر دوره گرد زندگی نوجوانیش را در جنوب کالیفرنیا شروع کرد. در سال ۱۹۸۴ توسط دوستش جینجر لین آلن وارد دنیای بازیگری فیلم‌های پورنوگرافیک شد.در ۱۹۹۲ لین جشن تولد ۲۸ سالگی خود را درهتل بل ایج (Bel age) بورلی هیلز کالیفورنیا در لس آنجلس برگزارکرد و کل درآمد حاصل از این ج ... ادامه ...

امبر لین (زاده لورا لین آلن on ۳ سپتامبر، ۱۹۶۴، در اورنج، کالیفرنیا) یک بازیگر فیلم پورنوگرافی و مانکن آمریکایی است.
او به عنوان یک دختر دوره گرد زندگی نوجوانیش را در جنوب کالیفرنیا شروع کرد. در سال ۱۹۸۴ توسط دوستش جینجر لین آلن وارد دنیای بازیگری فیلم‌های پورنوگرافیک شد.در ۱۹۹۲ لین جشن تولد ۲۸ سالگی خود را درهتل بل ایج (Bel age) بورلی هیلز کالیفورنیا در لس آنجلس برگزارکرد و کل درآمد حاصل از این جشن را به ساخت خانه‌های امن برای دختران فراری و بی سرپرست اختصاص داد.در همان سال ۱۹۹۲ با اجاره صفحه دوم روزنامه لس آنجلس تایمز بیانیه‌ای را منتشرکرد که در آن نوشت بیایید به آن‌ها (دختران فراری) خانه، سرپناه وغذا بدهیم وآنهار را برای مدل شدن آماده کنیم. او با این کار مبارزه‌ای را علیه سوء استفاده جنسی از بچه‌های کم سن وسال آغاز کرد.
در سال ۲۰۰۸ میلادی او به کمپین طرفداران ریاست جمهوری هیلاری کلینتون پیوست و فعالانه برای انتخاب وی به عنوان رئیس‌جمهور فعالیت کرد.
اوخواهر بِک آدامز بازیگر فیلم‌های پورنوگرافیک بود که در سال ۲۰۰۸ بر اثر نارسایی قلب مرد. این امر زمانی مشخص شد که هردو آن‌ها به اینکه خواهر و برادر هستند اعتراف کردند.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram