Scroll down

فیلم های بازیگر Mae West می وست

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Mae West ( می وست )
13 فیلم imdb wiki

می وست

مِی وست (به انگلیسی: Mae West) ‏(۱۷ اوت ۱۸۹۳ – ۲۲ نوامبر ۱۹۸۰) (زاده: مری جین وست) هنرپیشه، آوازه‌خوان، فیلم‌نامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس و کمدین آمریکایی بود. وی از سرشناس‌ترین هنرپیشه‌های دهه ۳۰ میلادی می‌باشد. وست که از اوان دهه ۲۰ در کارهای نمایشی به تثبیت رسیده بود، از وودیل و تئاتر برادوی به هالیوود پیوست و به مدت ۱۰ سال تحت قرارداد کمپانی پارامونت درآمد. او مجددا از اواسط دهه ۴۰ به صحنه تئاتر ... ادامه ...

مِی وست (به انگلیسی: Mae West) ‏(۱۷ اوت ۱۸۹۳ – ۲۲ نوامبر ۱۹۸۰) (زاده: مری جین وست) هنرپیشه، آوازه‌خوان، فیلم‌نامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس و کمدین آمریکایی بود. وی از سرشناس‌ترین هنرپیشه‌های دهه ۳۰ میلادی می‌باشد. وست که از اوان دهه ۲۰ در کارهای نمایشی به تثبیت رسیده بود، از وودیل و تئاتر برادوی به هالیوود پیوست و به مدت ۱۰ سال تحت قرارداد کمپانی پارامونت درآمد. او مجددا از اواسط دهه ۴۰ به صحنه تئاتر بازگشت. اگرچه، پس از آن هم فعالیت‌های اندکی در سینما و تلویزیون داشت. کارنامه هنری وی تقریباً به مدت ۷ دهه به طول انجامید.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram