Scroll down

فیلم های بازیگر Chris Jericho کریس جریکو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Chris Jericho ( کریس جریکو )
24 فیلم imdb wiki

کریس جریکو

کریستوفر کیت ایروین (متولد 9 نوامبر 1970) (به انگلیسی: CHRISTOPHER KEITH IRVIN) معروف به کریس جریکو، یک کشتی کج کار حرفه ای، خواننده، تولید کننده پادکست، نویسنده، بازیگر و کارآفرین آمریکایی-کانادایی است. او در نیویورک یک کشتی کج کار بزرگ و خوانندهٔ موفق گروه فازی (Fozzy) می‌باشد. او با کمپانی AEW (All Elite Wrestling) کار کرده است و همچنین در مسابقات New Japan Pro-Wrestling (NJPW) به صورت پراکنده ... ادامه ...

کریستوفر کیت ایروین (متولد 9 نوامبر 1970) (به انگلیسی: CHRISTOPHER KEITH IRVIN) معروف به کریس جریکو، یک کشتی کج کار حرفه ای، خواننده، تولید کننده پادکست، نویسنده، بازیگر و کارآفرین آمریکایی-کانادایی است. او در نیویورک یک کشتی کج کار بزرگ و خوانندهٔ موفق گروه فازی (Fozzy) می‌باشد. او با کمپانی AEW (All Elite Wrestling) کار کرده است و همچنین در مسابقات New Japan Pro-Wrestling (NJPW) به صورت پراکنده ظاهر می شود. جریکو بیشتر به دلیل کار با کمپانی بزرگ WWE بین سالهای 1999 و 2018 شناخته شده است. وی به دلیل شخصیت برتری که دارد و همچنین اینکه یک راک استار مشهور است، توسط روزنامه نگاران و همکاران صنعت به عنوان یکی از بزرگترین کشتی‌گیران حرفه ای در تمام دوران‌ها معرفی شده است. او در کمپانی AEW با نام مستعار کریس جریکو کشتی می‌گیرد و یکی از بزرگان یک دهه گذشته این کمپانی است. در طول دهه 1990 جریکو برای سازمانهای آمریکایی Extreme Championship Wrestling (ECW) و World Championship Wrestling (WCW) و همچنین برای تبلیغات در کشورهایی مانند کانادا، ژاپن و مکزیک برنامه اجرا می‌کرد. در سال 2001 ، او اولین قهرمان بلامنازع WWF و در نتیجه دارنده نهایی مسابقات جهانی سنگین وزن WCW (پس از آن به عنوان قهرمانی جهان نامیده می شود). زمانی که در ونجنس ۲۰۰۱(vengeance) راک و اسـُتن کلد استیو آستین را شکست داد؛ و هر دو قهرمانی جهان را بدست آورد. او توانسته است در مدت حضور خود در کمپانی ۶ بار قهرمانی جهان و همینطور رکورد ۹ بار قهرمانی بین قاره‌ای را بدست آورد. او همچنین، دو بار قهرمان کمربند یونایتد استیس نیز شده است او همچنین به همراه کسانی مانند اج، کریسشن وکریس بنوا، کمربندهای تگ تیم را صاحب شده است. او در کل، صاحب ۳۱ قهرمانی شده که با این رکورد، تنها کشتی‌گیر مردی است که در دهه اخیر تمامی کمربندهای ممکن را بدست آورده است. در حال حاضر در کمپانی اِی ای‌دبلیو (AEW) مشغول به کار است و اولین قهرمان کمربند جهانی این کمپانی نیز می باشد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram