Scroll down

فیلم های بازیگر Kehinde Wiley کهیند وایلی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kehinde Wiley ( کهیند وایلی )
1 فیلم imdb wiki

کهیند وایلی

کهیند وایلی (به انگلیسی: Kehinde Wiley) (زاده ۱۹۷۷) یکی از هنرمندان پیشرو آمریکایی آفریقاییاست که آثارش بر غیبت سیاهان در نقاشی‌ها و مجسمه‌های هنر غربی تأکید دارد. او در تلاش است تا در آثارش این عدم توازن تبعیض‌آمیز را اصلاح کند. او به کشیدن پرتره‌های بزرگ از سیاهپوستان امریکا شهرت دارد. بدین صورت که پرتره‌های مشهور در تاریخ را بازآفرینی می‌کند اما بجای شخص معروف تابلو، مردان سیاهپوست را در لباسی ... ادامه ...

کهیند وایلی (به انگلیسی: Kehinde Wiley) (زاده ۱۹۷۷) یکی از هنرمندان پیشرو آمریکایی آفریقاییاست که آثارش بر غیبت سیاهان در نقاشی‌ها و مجسمه‌های هنر غربی تأکید دارد. او در تلاش است تا در آثارش این عدم توازن تبعیض‌آمیز را اصلاح کند. او به کشیدن پرتره‌های بزرگ از سیاهپوستان امریکا شهرت دارد. بدین صورت که پرتره‌های مشهور در تاریخ را بازآفرینی می‌کند اما بجای شخص معروف تابلو، مردان سیاهپوست را در لباسی امروزی نقاشی می‌کند تا بدین نحو، آن‌ها را در آنچه خودش «دایره قدرت» می خواند قرار دهد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram