Scroll down

فیلم های بازیگر KT Tunstall کی‌تی تانستال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر KT Tunstall ( کی‌تی تانستال )
3 فیلم imdb wiki

کی‌تی تانستال

کِی‌تی تانستال (به انگلیسی: KT Tunstall) (زادهٔ ۲۳ ژوئن ۱۹۷۵) خواننده/ترانه‌سرا و گیتاریست اهل اسکاتلند است. او اولین‌بار زمانی مورد توجه قرار گرفت که در شوی تلویزیونی دیروقت... با جولز هالَند ترانهٔ «اسب سیاه و درخت گیلاس» را یک‌نفره اجرا کرد. تانستال در سال ۲۰۰۶ نامزد ۳ جایزهٔ بریت بود که بریت اواردز «بهترین خوانندهٔ زن تک بریتانیایی» را دریافت کرد. او در همان سال برای ترانهٔ «اسب سیاه و درخت گی ... ادامه ...

کِی‌تی تانستال (به انگلیسی: KT Tunstall) (زادهٔ ۲۳ ژوئن ۱۹۷۵) خواننده/ترانه‌سرا و گیتاریست اهل اسکاتلند است. او اولین‌بار زمانی مورد توجه قرار گرفت که در شوی تلویزیونی دیروقت... با جولز هالَند ترانهٔ «اسب سیاه و درخت گیلاس» را یک‌نفره اجرا کرد. تانستال در سال ۲۰۰۶ نامزد ۳ جایزهٔ بریت بود که بریت اواردز «بهترین خوانندهٔ زن تک بریتانیایی» را دریافت کرد. او در همان سال برای ترانهٔ «اسب سیاه و درخت گیلاس» یک آیور نوولو دریافت کرد و در سال ۲۰۰۷ هم نامزد یک جایزهٔ گرمی شد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram