Scroll down

فیلم های بازیگر Kevin Costner کوین کاستنر

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kevin Costner ( کوین کاستنر )
62 فیلم imdb wiki

کوین کاستنر

کوین مایکل کاستنر (به انگلیسی: Kevin Michael Costner) (زادهٔ ۱۸ ژانویه ۱۹۵۵) هنرپیشه و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است که دو بار برندهٔ جایزه اسکار شده‌است. او همچنین سه بار جایزه گلدن گلوب و یک بار جایزه امی را تصاحب کرده و سه بار نیز نامزد دریافت جایزهٔ بفتا شده‌است. از جمله نقش‌های برجستهٔ کاستنر می‌توان به الیوت نس در تسخیرناپذیران، کرش دیویس در بول دورهام، ری کینزلا در سرزمین رؤیاها, ستو ... ادامه ...

کوین مایکل کاستنر (به انگلیسی: Kevin Michael Costner) (زادهٔ ۱۸ ژانویه ۱۹۵۵) هنرپیشه و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است که دو بار برندهٔ جایزه اسکار شده‌است. او همچنین سه بار جایزه گلدن گلوب و یک بار جایزه امی را تصاحب کرده و سه بار نیز نامزد دریافت جایزهٔ بفتا شده‌است. از جمله نقش‌های برجستهٔ کاستنر می‌توان به الیوت نس در تسخیرناپذیران، کرش دیویس در بول دورهام، ری کینزلا در سرزمین رؤیاها, ستوان جان جی دونبار در رقصنده با گرگ‌ها، جیم گریسون در جی‌اف‌کی (فیلم)، رابین هود در رابین هود: شاهزادهٔ دزد، فرانک فارمر در محافظ شخصی و جاناتان کنت در مرد پولادین و همچنین ۳ روز برای کشتن اشاره کرد.
نخستین بازی او در فیلم ساحل داغ (منتشر شده در سال ۱۹۸۶) بود.
او فرزند ویلیام کاستنر (برق‌کار آلمانی-آمریکایی) و شارون تدریک (ایرلندی‌تبار) است که در لینوود، کالیفرنیا به‌دنیا آمد و در کامپتون، کالیفرنیا بزرگ شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram