Scroll down

فیلم های بازیگر Kerem Bürsin کرم بورسین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kerem Bürsin ( کرم بورسین )
3 فیلم imdb wiki

کرم بورسین

کِرَم‌بورسین (ترکی استانبولی: Kerem Bürsin‎؛ زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۸۷ ۳۳ ساله ) هنرپیشه اهل ترکیه است. از نقش‌های محبوب وی می‌توان به کاراکتر کرم سایر در سریال در انتظار آفتاب اشاره کرد او هم‌اکنون در سریال رمانتیک کمدی تو درم را بزن در نقش سرکان بازی می‌کند. او در جواب شایعات در مورد داشتن رابطه با هانده ارچل پارتنر خود در سریال زیبا و معرف و پرطرفدار ترکیه تو درم را بزن را چندین بار تکذیب نموده است.و ... ادامه ...

کِرَم‌بورسین (ترکی استانبولی: Kerem Bürsin‎؛ زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۸۷ ۳۳ ساله ) هنرپیشه اهل ترکیه است. از نقش‌های محبوب وی می‌توان به کاراکتر کرم سایر در سریال در انتظار آفتاب اشاره کرد او هم‌اکنون در سریال رمانتیک کمدی تو درم را بزن در نقش سرکان بازی می‌کند. او در جواب شایعات در مورد داشتن رابطه با هانده ارچل پارتنر خود در سریال زیبا و معرف و پرطرفدار ترکیه تو درم را بزن را چندین بار تکذیب نموده است.و گفته می شود به دلیل سریال و ریتینگش مجبورن شایعه ها را تکذیب کنند و رابطه خود را مخفی کنند.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram