Scroll down

فیلم های بازیگر Rosanne Cash رزان کش

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Rosanne Cash ( رزان کش )
6 فیلم imdb wiki

رزان کش

رُزان کش (به انگلیسی: Rosanne Cash) (زاده ۲۴ مه ۱۹۵۵)، خواننده، ترانه‌سرا و نویسنده آمریکایی است. او بزرگ ترین دختر جانی کش، خواننده مشهور کانتری از همسر اولش، ویویان لیبرتو کش دیستین است. اگرچه او اغلب به عنوان یک هنرمند کانتری معرفی می‌شود اما موسیقی او تحت ژانرهای مختلفی چون فولک، پاپ، راک، بلوز و به ویژه آمریکانا قرار می‌گیرد. در دهه ۱۹۸۰، او مجموعه‌ای از تک‌آهنگ‌های تلفیقی داشت که وارد جداول ... ادامه ...

رُزان کش (به انگلیسی: Rosanne Cash) (زاده ۲۴ مه ۱۹۵۵)، خواننده، ترانه‌سرا و نویسنده آمریکایی است. او بزرگ ترین دختر جانی کش، خواننده مشهور کانتری از همسر اولش، ویویان لیبرتو کش دیستین است. اگرچه او اغلب به عنوان یک هنرمند کانتری معرفی می‌شود اما موسیقی او تحت ژانرهای مختلفی چون فولک، پاپ، راک، بلوز و به ویژه آمریکانا قرار می‌گیرد. در دهه ۱۹۸۰، او مجموعه‌ای از تک‌آهنگ‌های تلفیقی داشت که وارد جداول موسیقی کانتری و جداول پاپ شد که موفق‌ترین آن‌ها از نظر تجاری در سال ۱۹۸۱ یعنی «Seven Year Ache» بود که در صدر جدول تک‌آهنگ‌های کانتری ایالات متحده قرار گرفت و به ۳۰ آهنگ برتر جدول پاپ ایالات متحده رسید.
در سال ۱۹۹۰، کش آلبوم Interiors را منتشر کرد که نشان‌دهنده وقفه ای در گذشته پاپ کانتری وی بود. سال بعد او از همسرش جدا شد و از نشویل به نیویورک نقل مکان کرد و در آنجا به نوشتن، ضبط و اجرا ادامه داد و از آن زمان تاکنون شش آلبوم منتشر کرد، سه کتاب نوشت و به ویراستاری مجموعه ای از داستان‌های کوتاه پرداخت. داستان‌ها و مقالات او توسط مجلات گوناگونی نظیر نیویورک تایمز، رولینگ استون، آکسفورد امریکن، مجله نیویورک و مجموعه‌های دیگر به چاپ رسیده‌اند.
کش در سال ۱۹۸۵ برای قطعه «نمی‌دانم چرا مرا نمی‌خواهی» برنده جایزه گرمی شد و همچنین نامزد ۱۲ جایزه دیگر برای آن شد. یک تک آهنگ موفق کانتری، ۲۱ تک آهنگ برتر ۴۰ کانتری و دو رکورد طلایی از افتخارات دیگر اوست. کش در سال ۲۰۱۴ جایزه نبوغ آمریکایی مجله اسمیتسونیان را در بخش هنرهای نمایشی دریافت کرد. در ۸ فوریه ۲۰۱۵، کش برنده سه جایزه گرمی برای بهترین آلبوم آمریکانا برای The River & the Thread، بهترین آهنگ ریشه و اصیل آمریکایی با جان لونتال و بهترین اجرای اصیل آمریکایی برای A Feather's Not A Bird شد. در اکتبر همان سال، به تالار مشاهیر ترانه سرایان نشویل راه یافت و از او تقدیر به عمل آمد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram