Scroll down

فیلم های بازیگر LisaRaye McCoy لیزا ری مک‌کوی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر LisaRaye McCoy ( لیزا ری مک‌کوی )
14 فیلم imdb wiki

لیزا ری مک‌کوی

لیزاری مک‌کوی (انگلیسی: LisaRaye McCoy؛ متولد ۲۳ سپتامبر ۱۹۶۷)، معروف به لیزاری، بازیگر و طراح مد آمریکایی است. مک‌کوی بیشتر به خاطر ایفای نقش دایانا در فیلم «الماس» آرمسترانگ در فیلم «باشگاه بازیکنان» در سال ۱۹۹۸، نیسی جیمز در سریال کمدی «همه ما» از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ کیشا گرین در سریال کمدی رمانتیک «خانم‌های مجرد» بازی کرد، شهرت دارد. او همچنین از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ با مایکل میسیک، اولین نخست‌وزیر ج ... ادامه ...

لیزاری مک‌کوی (انگلیسی: LisaRaye McCoy؛ متولد ۲۳ سپتامبر ۱۹۶۷)، معروف به لیزاری، بازیگر و طراح مد آمریکایی است. مک‌کوی بیشتر به خاطر ایفای نقش دایانا در فیلم «الماس» آرمسترانگ در فیلم «باشگاه بازیکنان» در سال ۱۹۹۸، نیسی جیمز در سریال کمدی «همه ما» از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ کیشا گرین در سریال کمدی رمانتیک «خانم‌های مجرد» بازی کرد، شهرت دارد. او همچنین از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ با مایکل میسیک، اولین نخست‌وزیر جزایر ترکز و کایکوس ازدواج کرد. در آن زمان او به عنوان بانوی اول ترکز و کایکوس بود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram