Scroll down

فیلم های بازیگر Rene Liu رنه لیو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Rene Liu ( رنه لیو )
5 فیلم imdb wiki

رنه لیو

رنه لیو (به چینی: 劉若英؛ زادهٔ ۱ ژوئن ۱۹۶۹) خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر، کارگردان و نویسنده تایوانی است. موسیقی او اغلب بر داستان‌های عاشقانه متمرکز است و تصویری از خود به عنوان یک زن مجرد ساخته‌است. او به خاطر شخصیت زن بالغ، حرفه‌ای، شهرنشین و مجردش شناخته شده‌است.او از سال ۱۹۹۵ تاکنون ۲۰ آلبوم منتشر کرده‌است. و صدها کنسرت انفرادی در سراسر جهان برگزار کرده‌است. او همچنین حرفه بازیگری قابل توجهی داشت ... ادامه ...

رنه لیو (به چینی: 劉若英؛ زادهٔ ۱ ژوئن ۱۹۶۹) خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر، کارگردان و نویسنده تایوانی است. موسیقی او اغلب بر داستان‌های عاشقانه متمرکز است و تصویری از خود به عنوان یک زن مجرد ساخته‌است. او به خاطر شخصیت زن بالغ، حرفه‌ای، شهرنشین و مجردش شناخته شده‌است.او از سال ۱۹۹۵ تاکنون ۲۰ آلبوم منتشر کرده‌است. و صدها کنسرت انفرادی در سراسر جهان برگزار کرده‌است. او همچنین حرفه بازیگری قابل توجهی داشته و جوایز متعددی را در سراسر آسیا از جمله بهترین بازیگر زن دو بار در جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک کسب کرده‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram