Scroll down

فیلم های بازیگر Vinnie Jones وینی جونز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Vinnie Jones ( وینی جونز )
64 فیلم imdb wiki

وینی جونز

وینی جونز با نام کامل وینسنت پیتر جونز (به انگلیسی: Vincent Peter Jones) زاده پنجم ماه ژانویه ۱۹۶۵ در انگلیس است. وی بازیکن فوتبال بود و اکنون یک بازیگر و مجری تلویزیونی مشهور بریتانیایی است. او با بازی در تیم ویلدستون انگلیس پا به عرصهٔ فوتبال گذاشت. وی پس از بازی در تیم ملی ولز، قرار بود به تیم ملی انگلیس دعوت شود اما این اتفاق رخ نداد. او یکی از زیباترین گل‌های تاریخ فوتبال را به دیوید سیمن زده ... ادامه ...

وینی جونز با نام کامل وینسنت پیتر جونز (به انگلیسی: Vincent Peter Jones) زاده پنجم ماه ژانویه ۱۹۶۵ در انگلیس است. وی بازیکن فوتبال بود و اکنون یک بازیگر و مجری تلویزیونی مشهور بریتانیایی است. او با بازی در تیم ویلدستون انگلیس پا به عرصهٔ فوتبال گذاشت. وی پس از بازی در تیم ملی ولز، قرار بود به تیم ملی انگلیس دعوت شود اما این اتفاق رخ نداد. او یکی از زیباترین گل‌های تاریخ فوتبال را به دیوید سیمن زده است. وی به همراه جیسون استاتهام رستورانی اشتراکی در لس آنجلس دارند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram