Scroll down

فیلم های بازیگر Martha Graham مارتا گراهام

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Martha Graham ( مارتا گراهام )
1 فیلم imdb wiki

مارتا گراهام

مارتا گراهام (به انگلیسی: Martha Graham) ‏ (۱۱ مهٔ ۱۸۹۴ – ۱ آوریل ۱۹۹۱) رقصنده آمریکایی بود که به عنوان یکی از پیشگامان رقص مدرن شناخته شده‌است. تأثیر او بر رقص را با تأثیر ایگور استراوینسکی در موسیقی، پابلو پیکاسو در نقاشی و فرانک لوید رایت در معماری مقایسه می‌کنند.گراهام زبان جدیدی در حرکات ابداع کرد و از آن برای بروز احساسات، هیجانات و لذت‌های مشترک بشر استفاده کرد. او برای هفتاد سال رقصید و او ... ادامه ...

مارتا گراهام (به انگلیسی: Martha Graham) ‏ (۱۱ مهٔ ۱۸۹۴ – ۱ آوریل ۱۹۹۱) رقصنده آمریکایی بود که به عنوان یکی از پیشگامان رقص مدرن شناخته شده‌است. تأثیر او بر رقص را با تأثیر ایگور استراوینسکی در موسیقی، پابلو پیکاسو در نقاشی و فرانک لوید رایت در معماری مقایسه می‌کنند.گراهام زبان جدیدی در حرکات ابداع کرد و از آن برای بروز احساسات، هیجانات و لذت‌های مشترک بشر استفاده کرد. او برای هفتاد سال رقصید و اولین رقصنده‌ای بود که در کاخ سفید برنامه اجرا کرد و اولین رقصنده‌ای که به عنوان سفیر فرهنگی به کشور دیگری سفر کرده‌است. او همچنین اولین هنرمندی در رشته رقص بود که بالاترین مدال شهروندی آمریکا یعنی مدال آزادی رییس‌جمهوری را دریافت کرد. او می‌گوید «من تمام زندگی‌ام را در رقص و رقصندگی سپری کردم.»





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram