Scroll down

فیلم های بازیگر Amyra Dastur آمیرا دستور

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Amyra Dastur ( آمیرا دستور )
7 فیلم imdb wiki

آمیرا دستور

Amayra Dastur (متولد ۷ مارس سال ۱۹۹۳) یک بازیگر هندی است. اولین فیلم بالیوود او Issaq بوذ که مقابل Prateik Babbar به ایفای نقش پرداخت. او زندگی حرفه‌ای خود را در سن ۱۶ سالگی به عنوان مدل در آگهی‌های بازرگانی از جمله پاک و روشن، Dove (لوازم آرایش)، وودافون و Micromax آغاز نمود. او در تریلر فیلم تخیلی Mr. X ساخته موکش بات در کنار Emraan Hashmi دیده می‌شد. او همچنین در یک فیلم تامیل به نام Anegan در ... ادامه ...

Amayra Dastur (متولد ۷ مارس سال ۱۹۹۳) یک بازیگر هندی است. اولین فیلم بالیوود او Issaq بوذ که مقابل Prateik Babbar به ایفای نقش پرداخت. او زندگی حرفه‌ای خود را در سن ۱۶ سالگی به عنوان مدل در آگهی‌های بازرگانی از جمله پاک و روشن، Dove (لوازم آرایش)، وودافون و Micromax آغاز نمود. او در تریلر فیلم تخیلی Mr. X ساخته موکش بات در کنار Emraan Hashmi دیده می‌شد. او همچنین در یک فیلم تامیل به نام Anegan در کنار Dhanush برنده جایزه ملی به ایفای نقش پرداخت و برنده جایزه SIIMA جایزه برای بهترین اولین بازیگر — تامیل شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram