Scroll down

فیلم های بازیگر David Gilmour دیوید گیلمور

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر David Gilmour ( دیوید گیلمور )
8 فیلم imdb wiki

دیوید گیلمور

دیوید جون گیلمور (به انگلیسی: David Jon Gilmour) (زاده ۶ مارس ۱۹۴۶) موسیقیدان، خواننده، ترانه‌نویس و نوازنده انگلیسی است. او بیشتر به دلیل حضورش به عنوان گیتاریست و خواننده در گروه پراگرسیو راک پینک فلوید شناخته می‌شود. تا سال ۲۰۱۲ برآورد می‌شود که این گروه موسیقی بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه از آثارش را در سراسر جهان به فروش رسانده باشد که از این مقدار ۷۵ میلیون نسخه تنها در ایالات متحده به فروش رسیده‌ ... ادامه ...

دیوید جون گیلمور (به انگلیسی: David Jon Gilmour) (زاده ۶ مارس ۱۹۴۶) موسیقیدان، خواننده، ترانه‌نویس و نوازنده انگلیسی است. او بیشتر به دلیل حضورش به عنوان گیتاریست و خواننده در گروه پراگرسیو راک پینک فلوید شناخته می‌شود. تا سال ۲۰۱۲ برآورد می‌شود که این گروه موسیقی بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه از آثارش را در سراسر جهان به فروش رسانده باشد که از این مقدار ۷۵ میلیون نسخه تنها در ایالات متحده به فروش رسیده‌ است.
گیلمور علاوه بر حضورش در پینک فلوید، به صورت تک‌نفره نیز کارنامه موفقی از آثارش به جای گذاشته‌است. او همچنین به صورت فعالانه در برنامه‌های خیرخواهانه شرکت داشته‌است. در سال ۲۰۰۵، گیلمور به دلیل خدماتش به موسیقی، به درجهٔ عالی‌ترین رتبهٔ امپراتوری بریتانیا دست یافت. در سال ۲۰۱۱، مجله معتبر رولینگ استون، او را در رتبهٔ ۱۴ برترین گیتاریست‌های تمام دوران‌ها قرار داد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram