Scroll down

فیلم های بازیگر Maryse Mizanin ماریس اوئلت

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Maryse Mizanin ( ماریس اوئلت )
7 فیلم imdb wiki

ماریس اوئلت

ماریس میزانین (به انگلیسی: Maryse Mizanin) با نام و نام خانوادگی پیش از ازدواج ماریس اوئلت (به انگلیسی: Maryse Ouellet)، متولد ۲۱ ژانویه ۱۹۸۳، مدل، کشتی‌گیر حرفه‌ای، شخصیت تلویزیونی واقع‌نما و بازیگر فرانسوی-کانادایی است.ماریس پس از سال‌ها فعالیت در حرفه مدلینگ، سرانجام در آگوست سال ۲۰۰۶ به‌صورت رسمی وارد کشتی حرفه‌ای شد. او در حال حاضر در کمپانی دبلیودبلیوئی درحال فعالیت است و در شوی راو به عنوان ... ادامه ...

ماریس میزانین (به انگلیسی: Maryse Mizanin) با نام و نام خانوادگی پیش از ازدواج ماریس اوئلت (به انگلیسی: Maryse Ouellet)، متولد ۲۱ ژانویه ۱۹۸۳، مدل، کشتی‌گیر حرفه‌ای، شخصیت تلویزیونی واقع‌نما و بازیگر فرانسوی-کانادایی است.ماریس پس از سال‌ها فعالیت در حرفه مدلینگ، سرانجام در آگوست سال ۲۰۰۶ به‌صورت رسمی وارد کشتی حرفه‌ای شد. او در حال حاضر در کمپانی دبلیودبلیوئی درحال فعالیت است و در شوی راو به عنوان مدیر برنامه‌های همسرش د میز با نام مستعار «ماریس» ظاهر می‌شود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram