Scroll down

فیلم های بازیگر Jean-Louis Barrault ژان لویی بارو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jean-Louis Barrault ( ژان لویی بارو )
11 فیلم imdb wiki

ژان لویی بارو

ژان لویی بارو (۸ سپتامبر ۱۹۱۰ - ۲۲ ژانویه ۱۹۹۴) بازیگر کارگردان و هنرمند نمایش پانتومیم اهل فرانسه بود. بارو همراه با همسرش مدلن رنو (از ۱۹۴۰) که او هم بازیگر بود یک گروه تئاتر با نام رنو- بارو راه انداخت.اگرچه بخش اعظم فعالیت‌های بارو در تئاتر فرانسه متمرکز بود، اما بازی‌اش در برو بچه‌های اون بالا تجسم منحصربه‌فردی از هنر پانتومیم در سینماست. از خاطره‌انگیزترین نقش‌هایش را در دو اثر مارسل کارنه ب ... ادامه ...

ژان لویی بارو (۸ سپتامبر ۱۹۱۰ - ۲۲ ژانویه ۱۹۹۴) بازیگر کارگردان و هنرمند نمایش پانتومیم اهل فرانسه بود. بارو همراه با همسرش مدلن رنو (از ۱۹۴۰) که او هم بازیگر بود یک گروه تئاتر با نام رنو- بارو راه انداخت.اگرچه بخش اعظم فعالیت‌های بارو در تئاتر فرانسه متمرکز بود، اما بازی‌اش در برو بچه‌های اون بالا تجسم منحصربه‌فردی از هنر پانتومیم در سینماست. از خاطره‌انگیزترین نقش‌هایش را در دو اثر مارسل کارنه به نویسندگی شاعر نامدار، ژاک پره ور ارائه داد: ماجرای مضحک و برو بچه‌های اون بالا در نقش دوبورو. بارو پس از جنگ نیز در چندین فیلم بازی کرد و پس از این که در ۱۹۵۰ در چرخ و فلک ظاهر شد، تمام نیرویش را وقف تئاتر کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram