Scroll down

فیلم های بازیگر Eddie Aikau ادی آیکائو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Eddie Aikau ( ادی آیکائو )
1 فیلم imdb wiki

ادی آیکائو

ادی آیکائو (انگلیسی: Eddie Aikau‎; ۴ مهٔ ۱۹۴۶ – ۱۷ مارس ۱۹۷۸(1978-03-17)، هاوایی، ایالات متحده) نجات‌غریق اهل کاهیلوئی، هاوایی ایالات متحده آمریکا بود. وی بین سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۷۸ میلادی فعالیت می‌کرد. به عنوان اولین غریق نجات ساحل وایما در جزیره اوآهو بود که توانسته بود جان ۵۰۰ نفر را طی سالیان کارش در حرفه نجات غریقی نجات دهد و به عنوان موج سوار بزرگ هاوایی مشهور بود و چندین جایزه از جمله جایزه ... ادامه ...

ادی آیکائو (انگلیسی: Eddie Aikau‎; ۴ مهٔ ۱۹۴۶ – ۱۷ مارس ۱۹۷۸(1978-03-17)، هاوایی، ایالات متحده) نجات‌غریق اهل کاهیلوئی، هاوایی ایالات متحده آمریکا بود. وی بین سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۷۸ میلادی فعالیت می‌کرد. به عنوان اولین غریق نجات ساحل وایما در جزیره اوآهو بود که توانسته بود جان ۵۰۰ نفر را طی سالیان کارش در حرفه نجات غریقی نجات دهد و به عنوان موج سوار بزرگ هاوایی مشهور بود و چندین جایزه از جمله جایزه ۱۹۷۷ قهرمانی موج‌سواری دعوتی دوک کاهاناموکو را از آن خود کرده بود.

]





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram