Scroll down

فیلم های بازیگر Lennox Lewis لنوکس لوئیس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Lennox Lewis ( لنوکس لوئیس )
6 فیلم imdb wiki

لنوکس لوئیس

لنوکس کلادیوس لوئیس (انگلیسی: Lennox Claudius Lewis‎) (زاده ۲ سپتامبر ۱۹۶۵) بوکسور بازنشستهٔ بریتانیایی-کانادایی که دارای اصلیتی جاماییکایی است. او سه قهرمانی سنگین‌وزن بوکس جهان را در کارنامه دارد و از برترین مبارزان سنگین‌وزن تاریخ بوکس به‌شمار می‌رود. همچنین او جزو معدود مبارزانی می‌باشد که در دوران مبارزاتی خودش تمامی حریفان نامی خود را برده‌است:ویتالی کلیچکو، ایواندر هالیفیلد، مایک تایسون، تا ... ادامه ...

لنوکس کلادیوس لوئیس (انگلیسی: Lennox Claudius Lewis‎) (زاده ۲ سپتامبر ۱۹۶۵) بوکسور بازنشستهٔ بریتانیایی-کانادایی که دارای اصلیتی جاماییکایی است. او سه قهرمانی سنگین‌وزن بوکس جهان را در کارنامه دارد و از برترین مبارزان سنگین‌وزن تاریخ بوکس به‌شمار می‌رود. همچنین او جزو معدود مبارزانی می‌باشد که در دوران مبارزاتی خودش تمامی حریفان نامی خود را برده‌است:ویتالی کلیچکو، ایواندر هالیفیلد، مایک تایسون، تامی موریسن، تونی تاکر، ریدیک باو (آماتور)، روزور راداک، دیوید توآ، شانون بریگز، ری مرسر، فرانک برونو ... او جزو معدود سنگین وزنهایی می باشد که با قهرمانی در المپیک(با آمار صد در صد ناک اوت) و با گردن آویز طلا پا به میدان مسابقات حرفه ای گذاشته است.
لنوکس از لحاظ فنی جزو برترین بوکسورهای تمام ادوار می باشد و نیز او دارای سبک خاص خود که به سبک تهاجمی معروف بود مشهور است.
او به دلیل شخصیت بسیار آرامی که داشت خیلی چهره معروفی نمی‌باشد و همیشه دوست داشته است از جنجال دور باشد به همین دلیل فقط کسانی که بوکس را به صورت تخصصی دنبال می کنند او را به خوبی می شناسند.
از معدود جنجالهای دوران او به درگیری قبل از مسابقه با تایسون می توان اشاره کرد که آن هم تقصیر تایسون بود و همچنین درخواست مبارزه او از ریدیک باو افسانه ای که به دلیل مخالفت ریدیک و انداختن کمربند wbc در سطل آشغال به یک جنجال خبری تبدیل شد.
لنوکس با برد تایسون و کلیچکو، در آخرین مبارزات خود با اینکه از آنها پیرتر بود نشان داد بزرگ دوران خود می باشد.
لنوکس جزو معدود مشت زنهای تاریخ می باشد( مثل جو لوئیز و راکی مارشیانو و ریدیک باو و ..) که عنوان قهرمان مطلق یعنی قهرمانی هم زمان در چهار سازمان اصلی بوکس را دارا می باشد WBC و WBO و WBA و IBF. مسئله مهمی که همیشه در بین طرفداران عامه بوکس وجود داشته آن است که لوئیس در دوره اوج بوکسورهای مشهور با آنها رودرو نشده است اما در اینجا به بررسی کوتاهی میپردازیم:لنوکس از لحاظ سنی تقریبا از تمامی هم دوره های خود بزرگتر بود و اینکه او به دلیل شروع بوکس از رده آماتور و ادامه آن تا قهرمانی المپیک کمی دیرتر پا به عرصه حرفه ای گذاشت کاری و قهرمانی wbc را به چنگ آورد اما نکته مهم این است که لوئیس بلافاصله پس از شروع حرفه ای بوکس با بیشتر حریفهای تایسون رودرو شد زمانی که تایسون درگیر دادگاه و زندان شد لوئیس با فرانک برونو .. روزور راداک و.. رودرو شد و وقتی به مسابقه عنوان قهرمانی wbc رسید و درخواست مبارزه از قهرمان این سازمان یعنی ریدک بو داد با امتنای او و انداختن کمربند در سطل آشغال مواجه شد





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram