Scroll down

فیلم های بازیگر Cardi B کاردی بی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Cardi B ( کاردی بی )
11 فیلم imdb wiki

کاردی بی

بِلکالیس مارلِنیس آلمانذار (انگلیسی: Belcalis Marlenis Almánzar‎؛ زادهٔ ۱۱ اکتبر ۱۹۹۲) که با نام حرفه‌ای کاردی بی (به انگلیسی: Cardi B) شناخته شده‌است، رپ‌خوان، خواننده، ترانه‌سرا و شخصیت تلویزیونی اهل ایالات متحده آمریکا است. او متولد و بزرگ شده در برانکس شهر نیویورک است، کاردی ابتدا توجه‌ها را برای بحث در مورد حرفهٔ او به عنوان یک رقاص در رسانه‌های اجتماعی به خود جلب کرد. او بعد از منتشر کردن اه ... ادامه ...

بِلکالیس مارلِنیس آلمانذار (انگلیسی: Belcalis Marlenis Almánzar‎؛ زادهٔ ۱۱ اکتبر ۱۹۹۲) که با نام حرفه‌ای کاردی بی (به انگلیسی: Cardi B) شناخته شده‌است، رپ‌خوان، خواننده، ترانه‌سرا و شخصیت تلویزیونی اهل ایالات متحده آمریکا است. او متولد و بزرگ شده در برانکس شهر نیویورک است، کاردی ابتدا توجه‌ها را برای بحث در مورد حرفهٔ او به عنوان یک رقاص در رسانه‌های اجتماعی به خود جلب کرد. او بعد از منتشر کردن اهنگ (بوداک یلو)به شهرت رسید.از سال 2015 تا سال 2017 به عنوان یک عضو از مجموعه تلویزیون واقع‌نما عشق و هیپ‌هاپ:نیویورک در شبکهٔ وی‌اچ‌وان ظاهر شد. کاردی بی چهار شماره از تک آهنگ‌های ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد در آمریکا را به دست آورده‌است. ترانه بوداک یلو او را به دومین زن رپر در جدول پس از لارین هیل در سال ۱۹۹۸ رساند. آهنگ خوشم میاد او را به اولین زن رپر در جدول بهترین آهنگ چندگانه رساند و همکاری با گروه مارون ۵ در آهنگ «دختران شبیه تو» رکورد اورا تمدید کرد. اولین آلبوم استودیوی او «تهاجم حریم خصوصی» در سال ۲۰۱۸ که دو آهنگ مقدمه را شامل می‌شد، در شماره اول بیلبورد۲۰۰ شروع به کار کرد و رکورد چندین جریان مختلف را شکاند. در همان سال، او در بین ۱۰۰ نفر تأثیر گذار در جهان قرار گرفت.
در میان جوایز متعدد او، او هفت نامزدی جایزه گرمی، دو رکورد جهانی گینس، چهار جوایز موسیقی آمریکا، سه جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی، نه جایزه BET هیپ هاپ و یک جایزه موسیقی بیلبورد دریافت کرده‌است. او بیش از ۳۴ میلیون نسخه را تنها در ایالات متحده فروخته‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram