Scroll down

فیلم های بازیگر Emma Watson اما واتسون

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Emma Watson ( اما واتسون )
26 فیلم imdb wiki

اما واتسون

اِما شارلوت دوئر واتسون (به انگلیسی: Emma Charlotte Duerre Watson) (زادهٔ ۱۵ آوریل ۱۹۹۰)، بازیگر و مانکن بریتانیایی زادهٔ فرانسه، شهر پاریس است. او با بازی در نقش هرمیون گرنجر در مجموعه فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید. او در حالی این نقش را بازی کرد که تنها ۱۰ سال داشت و قبل از آن، فقط در نمایش‌نامه‌های مدرسه‌اش به اجرا پرداخته بود. وی از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ در تمام فیلم‌های هری پاتر در کنار دنیل ردکل ... ادامه ...

اِما شارلوت دوئر واتسون (به انگلیسی: Emma Charlotte Duerre Watson) (زادهٔ ۱۵ آوریل ۱۹۹۰)، بازیگر و مانکن بریتانیایی زادهٔ فرانسه، شهر پاریس است. او با بازی در نقش هرمیون گرنجر در مجموعه فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید. او در حالی این نقش را بازی کرد که تنها ۱۰ سال داشت و قبل از آن، فقط در نمایش‌نامه‌های مدرسه‌اش به اجرا پرداخته بود. وی از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ در تمام فیلم‌های هری پاتر در کنار دنیل ردکلیف (هری پاتر) و روپرت گرینت (رون ویزلی) نقش‌آفرینی کرد. اِما با بازی در فیلم‌های هری پاتر موفق به دریافت جایزه‌های بسیار شد و حدود ۱۰ میلیون پوند نیز ثروت کسب کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram