Scroll down

فیلم های بازیگر Alan Dershowitz الن درشویتس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Alan Dershowitz ( الن درشویتس )
11 فیلم imdb wiki

الن درشویتس

الن مُرتن درشویتس (انگلیسی: Alan Dershowitz‎؛ زادهٔ ۱ سپتامبر ۱۹۳۸) نویسنده، وکیل، و حقوق‌دان آمریکایی است. او دانشوری برجسته در زمینه حقوق اساسی و جنایی آمریکاست، و از مدافعین پیشروی آزادی مدنی است. بیشتر فعالیت او در مدرسه حقوق هاروارد گذشت، جایی او در سال ۱۹۶۷، در ۲۸ سالگی جوانترین استاد تمام حقوق در تاریخ آنجا شد. او از سال ۱۹۹۳ کرسی استادی فلیکس فرانکفورتر را تا زمان بازنشستگی اش در دسامبر ۲۰ ... ادامه ...

الن مُرتن درشویتس (انگلیسی: Alan Dershowitz‎؛ زادهٔ ۱ سپتامبر ۱۹۳۸) نویسنده، وکیل، و حقوق‌دان آمریکایی است. او دانشوری برجسته در زمینه حقوق اساسی و جنایی آمریکاست، و از مدافعین پیشروی آزادی مدنی است. بیشتر فعالیت او در مدرسه حقوق هاروارد گذشت، جایی او در سال ۱۹۶۷، در ۲۸ سالگی جوانترین استاد تمام حقوق در تاریخ آنجا شد. او از سال ۱۹۹۳ کرسی استادی فلیکس فرانکفورتر را تا زمان بازنشستگی اش در دسامبر ۲۰۱۳ در اختیار داشت. او هم‌اکنون تحلیلگر سیاسی و میهمان برنامه‌های سی‌ان‌ان است.
او که از لحاظ سیاسی لیبرال است، چندین کتاب پرفروش نوشته و همچنین برندهٔ جوایزی همچون کمک‌هزینه گوگنهایم شده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram