Scroll down

فیلم های بازیگر Joan Weldon جوآن ولدون

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Joan Weldon ( جوآن ولدون )
3 فیلم imdb wiki

جوآن ولدون

جوآن ولدون (به انگلیسی: Joan Weldon)؛ زادهٔ ۵ اوت ۱۹۳۰ – درگذشته ۱۱ فوریه ۲۰۲۱) بازیگر و خواننده آمریکایی در سینما، تلویزیون و تئاتر بود. ولدون در سال ۱۹۳۰ در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا به دنیا آمد. مادربزرگش، اولیو کورنل، او را پس از «بی مادر ماندن در پنج سالگی» در آنجا بزرگ کرد. پدربزرگ ولدون یک بازیگر روی صحنه و در وودویل بود. او در دبیرستان گالیله تحصیل کرد و در سال ۲۰۱۹ به تالار شایستگی آنها معر ... ادامه ...

جوآن ولدون (به انگلیسی: Joan Weldon)؛ زادهٔ ۵ اوت ۱۹۳۰ – درگذشته ۱۱ فوریه ۲۰۲۱) بازیگر و خواننده آمریکایی در سینما، تلویزیون و تئاتر بود. ولدون در سال ۱۹۳۰ در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا به دنیا آمد. مادربزرگش، اولیو کورنل، او را پس از «بی مادر ماندن در پنج سالگی» در آنجا بزرگ کرد. پدربزرگ ولدون یک بازیگر روی صحنه و در وودویل بود. او در دبیرستان گالیله تحصیل کرد و در سال ۲۰۱۹ به تالار شایستگی آنها معرفی شد ولدون کار خود را با خوانندگی در گروه کر شرکت اپرای بزرگ سانفرانسیسکو آغاز کرد. او همچنین با اپرای مدنی لایت لس آنجلس آواز خواند. در برادوی، او در Kean ظاهر شد. او در افتتاحیه تئاتر ایالتی نیویورک در مرکز لینکلن در سال آواز خواند.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram