Scroll down

فیلم های بازیگر Florence Marly فلورانس مارلی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Florence Marly ( فلورانس مارلی )
5 فیلم imdb wiki

فلورانس مارلی

فلورانس مارلی (فرانسوی: Florence Marly‎؛ ۲ ژوئن ۱۹۱۹ – ۹ نوامبر ۱۹۷۸(1978-11-09)) هنرپیشهٔ فرانسویِ متولدِ چک بود. وی بین سال‌های ۱۹۳۷ تا ۱۹۷۵ میلادی فعالیت می‌کرد.در خلال جنگ جهانی دوم مارلی با همسر یهودی‌اش و کارگردان فیلم، پیر شنال به کشور بی‌طرف آرژانتین، جایی که او در چندین فیلم ظاهر شد؛ نقل مکان کرد. او همچنین در دو فیلم شوهرش زمانی که در شیلی اقامت داشتند، بازی کرد.بازی نارلی در فیلم پرونده ... ادامه ...

فلورانس مارلی (فرانسوی: Florence Marly‎؛ ۲ ژوئن ۱۹۱۹ – ۹ نوامبر ۱۹۷۸(1978-11-09)) هنرپیشهٔ فرانسویِ متولدِ چک بود. وی بین سال‌های ۱۹۳۷ تا ۱۹۷۵ میلادی فعالیت می‌کرد.در خلال جنگ جهانی دوم مارلی با همسر یهودی‌اش و کارگردان فیلم، پیر شنال به کشور بی‌طرف آرژانتین، جایی که او در چندین فیلم ظاهر شد؛ نقل مکان کرد. او همچنین در دو فیلم شوهرش زمانی که در شیلی اقامت داشتند، بازی کرد.بازی نارلی در فیلم پرونده ۲۱۲ توکیو، نگاه قدرشناسانهٔ منتقدان را برای وی به ارمغان آورد. رابرت جی. لنتز در فیلم‌شناسی جنگ کره نوشت که او بهترین اجرا را در این فیلم ارائه داده است. این نخستین فیلم بلند هالیوود بود که به طور کامل در ژاپن فیلم‌برداری شد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram