Scroll down

فیلم های بازیگر Anthony Hopkins آنتونی هاپکینز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Anthony Hopkins ( آنتونی هاپکینز )
86 فیلم imdb wiki

آنتونی هاپکینز

سِر فیلیپ آنتونی هاپکینز (به انگلیسی: Philip Anthony Hopkins) (زاده ۳۱ دسامبر ۱۹۳۷) بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده بریتانیایی در ولز به دنیا آمده‌است. او در سال ۱۹۹۲ برنده اسکاربهترین بازیگر نقش اول مرد شد و سه بار دیگر هم نامزده شده‌است. علاوه براین، هاپکینز سه بار جایزه بفتا، دو جایزه امی و جایزه گلدن گلوب سیسیل بی دمیل دریافت کرد. در سال ۱۹۹۳ لقب شوالیه را از الیزابت دوم برای خدماتش در هنر اعطا ک ... ادامه ...

سِر فیلیپ آنتونی هاپکینز (به انگلیسی: Philip Anthony Hopkins) (زاده ۳۱ دسامبر ۱۹۳۷) بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده بریتانیایی در ولز به دنیا آمده‌است. او در سال ۱۹۹۲ برنده اسکاربهترین بازیگر نقش اول مرد شد و سه بار دیگر هم نامزده شده‌است. علاوه براین، هاپکینز سه بار جایزه بفتا، دو جایزه امی و جایزه گلدن گلوب سیسیل بی دمیل دریافت کرد. در سال ۱۹۹۳ لقب شوالیه را از الیزابت دوم برای خدماتش در هنر اعطا کرد. هاپکینز ستاره اش را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود در سال ۲۰۰۳ دریافت کرد و در سال ۲۰۰۸ جایزه افتخار بفتا را برای دستاورد طولانی مدت دریافت کرد.
در سال ۱۹۶۸ هاپکینز با بازی در شیر در زمستان که برندهٔ سه جایزهٔ اسکار هم شد، شهرت به دست آورد. در اواسط دهه ۱۹۷۰،ریچارد اتنبرا، کسی که پنج فیلم هاپکینز را کارگردانی کرد، او را «بزرگترین بازیگر نسل او» خطاب می‌کرد.
هاپکینز شاید بیشتر برای نمایش هانیبیال لکتر در فیلم سکوت بره‌ها (که جایزه اسکار برای نقش اول مرد دریافت کرد) شناخته شود و در ادامه با فیلم هانیبال و ادامه آن اژدهای سرخ نقشش را تکمیل کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram