Scroll down

فیلم های بازیگر Natalia Oreiro ناتالیا اوریرو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Natalia Oreiro ( ناتالیا اوریرو )
3 فیلم imdb wiki

ناتالیا اوریرو

ناتالیا ماریسا اوریرو ایگلسیاس (به اسپانیایی: Natalia Marisa Oreiro Iglesias; تلفظ اسپانیایی: [naˈtalja oˈɾejɾo]; زادهٔ ۱۹ مه ۱۹۷۷) بازیگر برندهٔ جایزه گرمی لاتین و هنرمند اروگوئه‌ای-آرژانتینی در زمینه‌های خوانندگی، بازیگری و طراح مد است. اوریرو زندگی حرفه‌ای خود را با تله‌نوولا آغاز کرد. از سال ۲۰۰۸ او در فیلم‌های درجه اول منطقه نقش داشت. ناتالیا اوریرو در کارهای خیریه و آگاهی‌رسانی اجتماعی فعالی ... ادامه ...

ناتالیا ماریسا اوریرو ایگلسیاس (به اسپانیایی: Natalia Marisa Oreiro Iglesias; تلفظ اسپانیایی: [naˈtalja oˈɾejɾo]; زادهٔ ۱۹ مه ۱۹۷۷) بازیگر برندهٔ جایزه گرمی لاتین و هنرمند اروگوئه‌ای-آرژانتینی در زمینه‌های خوانندگی، بازیگری و طراح مد است. اوریرو زندگی حرفه‌ای خود را با تله‌نوولا آغاز کرد. از سال ۲۰۰۸ او در فیلم‌های درجه اول منطقه نقش داشت. ناتالیا اوریرو در کارهای خیریه و آگاهی‌رسانی اجتماعی فعالیت دارد و با سازمان‌هایی مانند صلح سبز و یونیسف همکاری می‌کند. یونیسف او را به عنوان یکی از سفیران خود در آرژانتین و اروگوئه در سپتامبر ۲۰۱۱ معرفی نمود.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram