Scroll down

فیلم های بازیگر Gloria Steinem گلوریا استاینم

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Gloria Steinem ( گلوریا استاینم )
19 فیلم imdb wiki

گلوریا استاینم

گلوریا استاینم (به انگلیسی: Gloria Steinem) یکی از رهبران اصلی موج دوم فمینیسم در آمریکا در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی بود. او که نویسنده‌ای توانا بود جایزه‌های بسیار زیادی از سازمانهای مختلف دریافت کرد. او برای مجله نیویورک مقاله می‌نوشت و مجله زنان را پایه‌گذاری کرد. در سال ۱۹۶۹ او مقاله‌ای به نام «بعد از قدرت سیاه‌پوستان، نوبت آزادی زنان است» نوشت که در آن از سقط جنین حمایت کرد. در سال ۲۰۰۵ او به همراه ... ادامه ...

گلوریا استاینم (به انگلیسی: Gloria Steinem) یکی از رهبران اصلی موج دوم فمینیسم در آمریکا در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی بود. او که نویسنده‌ای توانا بود جایزه‌های بسیار زیادی از سازمانهای مختلف دریافت کرد. او برای مجله نیویورک مقاله می‌نوشت و مجله زنان را پایه‌گذاری کرد. در سال ۱۹۶۹ او مقاله‌ای به نام «بعد از قدرت سیاه‌پوستان، نوبت آزادی زنان است» نوشت که در آن از سقط جنین حمایت کرد. در سال ۲۰۰۵ او به همراه جین فوندا و رابین مورگان مرکز ارتباطات زنان را ایجاد کرد که به وسیله آن در رسانه‌ها مسائل زنان را پیش ببرد. او در حال حاضر نیز علاوه بر عضویت در این مرکز، در سیاست و نویسندگی فعال است و کتابها و مقالات زیادی می‌نویسد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram