Scroll down

فیلم های بازیگر Robert Gates رابرت گیتس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Robert Gates ( رابرت گیتس )
9 فیلم imdb wiki

رابرت گیتس

رابرت مایکل گیتس (به انگلیسی: Robert Michael Gates) رئیس دانشگاه بازنشسته است و از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا بوده‌است. وی پیش از این ۲۶ سال در شورای ملی امنیت ایالات متحده آمریکا و سیا کار کرده‌است. رابرت گیتس در خدمت ۸ رئیس جمهور آمریکا بوده‌است و دارای دکترای تاریخ شوروی از دانشگاه جرج تاون و به مدت چهار سال ریاست دانشگاه تگزاس A&M را بر عهده داشت. وی به مدت دو سال رئیس سازم ... ادامه ...

رابرت مایکل گیتس (به انگلیسی: Robert Michael Gates) رئیس دانشگاه بازنشسته است و از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا بوده‌است. وی پیش از این ۲۶ سال در شورای ملی امنیت ایالات متحده آمریکا و سیا کار کرده‌است. رابرت گیتس در خدمت ۸ رئیس جمهور آمریکا بوده‌است و دارای دکترای تاریخ شوروی از دانشگاه جرج تاون و به مدت چهار سال ریاست دانشگاه تگزاس A&M را بر عهده داشت. وی به مدت دو سال رئیس سازمان سیا بوده‌است. گیتس از سال ۱۹۶۶ در استخدام سیا بوده و تنها افسر سیا است که از یک شغل ابتدایی به مقام مدیریت سیا رسیده‌است.وی در در ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۱ میلادی پس از چهارونیم سال خدمت در سمت وزیر دفاع آمریکا جای خود را به لئون پانه‌تا داد.او نخستین شخص در تاریخ آمریکاست که با وجود تعلق به حزب جمهوریخواه، سمت وزارت دفاع در یک دولت به رهبری رئیس‌جمهوری دموکرات (باراک اوباما) را بر عهده داشت.وی در ژانویه ۲۰۱۴ کتاب خاطراتش را منتشر کرد. او در این کتاب از خدمت در چندین دولت از جمله دولت جورج بوش و باراک اوباما نوشته است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram