Scroll down

فیلم های بازیگر Ali Samadi Ahadi علی صمدی احدی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Ali Samadi Ahadi ( علی صمدی احدی )
1 فیلم imdb wiki

علی صمدی احدی

علی صمدی احدی (زاده ۱۳۵۱ در تبریز، ایران) فیلم‌ساز و کارگردان ایرانی-آلمانی و برنده چند جایزه سینمایی از جمله جایزه فیلم سال آلمان است. از مهم‌ترین فیلم‌های او می‌توان به سالامی علیکم و بچه‌های گم‌شده اشاره کرد. بچه‌های گم‌شده (۲۰۰۵) فیلمی مستند دربارهٔ زندگی سخت کودکان سرباز شمال اوگاندا است و جایزه فیلم سال آلمان را دریافت کرده است. سالامی علیکم از فیلم‌های پرفروش در آلمان، فیلمی کمدی است که به ... ادامه ...

علی صمدی احدی (زاده ۱۳۵۱ در تبریز، ایران) فیلم‌ساز و کارگردان ایرانی-آلمانی و برنده چند جایزه سینمایی از جمله جایزه فیلم سال آلمان است. از مهم‌ترین فیلم‌های او می‌توان به سالامی علیکم و بچه‌های گم‌شده اشاره کرد. بچه‌های گم‌شده (۲۰۰۵) فیلمی مستند دربارهٔ زندگی سخت کودکان سرباز شمال اوگاندا است و جایزه فیلم سال آلمان را دریافت کرده است. سالامی علیکم از فیلم‌های پرفروش در آلمان، فیلمی کمدی است که به زبان طنز به ایرانیان مهاجر آلمان و روابط آلمانیان و مهاجران می‌پردازد. فیلم موج سبز او ترکیبی از پویانمایی و فیلم مستند بی‌واسطه است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram