Scroll down

فیلم های بازیگر Miles Davis مایلز دیویس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Miles Davis ( مایلز دیویس )
14 فیلم imdb wiki

مایلز دیویس

مایلز دیویس (به انگلیسی: Miles Davis) (زاده ۲۶ مه ۱۹۲۶ – درگذشته ۲۸ سپتامبر ۱۹۹۱) یکی از موسیقیدانان برجسته و تأثیرگذار سبک جاز در نیمهٔ دوم قرن بیستم بود. پیشرفت‌هایی که در عرصهٔ موسیقی جاز بعد از جنگ جهانی دوم، روی داد بیشترش به این آهنگساز و نوازنده ترومپت آمریکایی برمی‌گشت. بی باپ، کول جاز، مدال جاز، و حتی فیوژن همه سبکهایی هستند که او در به وجود آمدنشان نقشی عمده داشته‌است. جاز آزاد شاید تنها ... ادامه ...

مایلز دیویس (به انگلیسی: Miles Davis) (زاده ۲۶ مه ۱۹۲۶ – درگذشته ۲۸ سپتامبر ۱۹۹۱) یکی از موسیقیدانان برجسته و تأثیرگذار سبک جاز در نیمهٔ دوم قرن بیستم بود. پیشرفت‌هایی که در عرصهٔ موسیقی جاز بعد از جنگ جهانی دوم، روی داد بیشترش به این آهنگساز و نوازنده ترومپت آمریکایی برمی‌گشت. بی باپ، کول جاز، مدال جاز، و حتی فیوژن همه سبکهایی هستند که او در به وجود آمدنشان نقشی عمده داشته‌است. جاز آزاد شاید تنها سبکی باشد که از قلمرو نفوذ او خارج بوده و معمولاً به جان کولترین و اورنت کلمن نسبت داده می‌شود.
با وجود اینکه دیویس بارها تغییر سبک داده‌است، عنصر مشترک تمام کارهای او اینست که نوازندگی‌های او در قیاس با دیگر چهره‌های هم‌عصرش آرام‌تر و ملودیکتر می‌باشد. او در عین حال نماد موفقیت تجاری و موسیقایی در جز به‌شمار می‌رود. دیویس که بالاخص برای پروراندن چندین نسل از نوازندگان و آهنگسازان جز مشهور است، در مورد ریشهٔ توانایی‌های موسیقی خود می‌گوید: «شنیدن موسیقی به شکلی که من می‌شنوم موهبتی است که همیشه با من بوده‌است. من نمی‌دانم از کجا می‌آید. من تنها می‌شنومش و در آن تردید و تفحص نمی‌کنم».





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram