Scroll down

فیلم های بازیگر Cary Joji Fukunaga کری فوکوناگا

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Cary Joji Fukunaga ( کری فوکوناگا )
5 فیلم imdb wiki

کری فوکوناگا

کری جوجی فوکوناگا (به انگلیسی: Cary Joji Fukunaga)؛ متولد ۱۰ ژوئیه ۱۹۷۷؛ نویسنده و کارگردان آمریکایی است. وی را عمدتاً بخاطر کارگردانی فیلم بی‌نام (محصول ۲۰۰۹) می‌شناسند. بخاطر کارگردانی این فیلم وی موفق به کسب جایزه کارگردانی از جشنواره فیلم ساندنس شد. وی کارگردانی سریال کاراگاه حقیقی، محصول شبکه اچ‌بی‌او را نیز انجام داده و ۸ قسمت فصل اول این سریال تحت کارگردانی وی تولید شده‌اند. از دیگر آثار می ... ادامه ...

کری جوجی فوکوناگا (به انگلیسی: Cary Joji Fukunaga)؛ متولد ۱۰ ژوئیه ۱۹۷۷؛ نویسنده و کارگردان آمریکایی است. وی را عمدتاً بخاطر کارگردانی فیلم بی‌نام (محصول ۲۰۰۹) می‌شناسند. بخاطر کارگردانی این فیلم وی موفق به کسب جایزه کارگردانی از جشنواره فیلم ساندنس شد. وی کارگردانی سریال کاراگاه حقیقی، محصول شبکه اچ‌بی‌او را نیز انجام داده و ۸ قسمت فصل اول این سریال تحت کارگردانی وی تولید شده‌اند. از دیگر آثار می‌توان به مینی سریال مجنون اشاره کرد. به عنوان فیلم‌نامه‌نویس؛ فوکوناگا، نوشتن فیلم‌نامه آثاری همچون فیلم ترسناک آن و سریال روان پزشک را در کارنامه خود دارد.
فوکوناگا متولد شهر اوکلند است و تاکنون تجربه زندگی در دیگر کشورها همچون فرانسه و ژاپن را نیز دارد، ول هم‌اکنون ساکن نیویورک است. وی از طرف پدری ژاپنی بوده و از طرف مادری از نسل سوئدی‌ها است.
وی دارای مدرک کارشناسی در رشته تاریخ از دانشگاه کالیفرنیا، سانتا کروز می‌باشد و بعد از فارغ‌التحصیلی از این دانشگاه، به مراکز آموزشی دیگر همچون دانشگاه نیویورک و مؤسسه مطالعات سیاسی گرینوبل می‌رود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram