Scroll down

فیلم های بازیگر Noel Redding نوئل ردینگ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Noel Redding ( نوئل ردینگ )
4 فیلم imdb wiki

نوئل ردینگ

نوئل ردینگ (به انگلیسی: Noel Redding) (زاده ۲۵ دسامبر ۱۹۴۵، درگذشت در ۱۱ می ۲۰۰۳)، نوازنده بیس و گیتار اهل انگلستان بود که در سبک راک فعالیت می‌کرد. او عمدتاً به عنوان نوازنده بیس در گروه جیمی هندریکس اکسپرینس شناخته می‌شود. ردینگ در فولک‌استون به دنیا آمد و چاز چندلر او را در همان دوران اولیه آغاز بکار گروه معرفی کرد. ردینگ در ۱۹۶۹ گروه را ترک کرد. هرچند که قبل، بعد، و حتی در حین عضویتش در گروه ا ... ادامه ...

نوئل ردینگ (به انگلیسی: Noel Redding) (زاده ۲۵ دسامبر ۱۹۴۵، درگذشت در ۱۱ می ۲۰۰۳)، نوازنده بیس و گیتار اهل انگلستان بود که در سبک راک فعالیت می‌کرد. او عمدتاً به عنوان نوازنده بیس در گروه جیمی هندریکس اکسپرینس شناخته می‌شود. ردینگ در فولک‌استون به دنیا آمد و چاز چندلر او را در همان دوران اولیه آغاز بکار گروه معرفی کرد. ردینگ در ۱۹۶۹ گروه را ترک کرد. هرچند که قبل، بعد، و حتی در حین عضویتش در گروه اکسپرینس در گروه‌های موسیقی دیگری هم نوازندگی می‌کرد، هیچگاه مجدداً به موفقیتی که با اکسپرینس بدست آورد بود، دست نیافت.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram