Scroll down

فیلم های بازیگر Hal Blaine هال بلین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Hal Blaine ( هال بلین )
9 فیلم imdb wiki

هال بلین

هال بلین (انگلیسی: Hal Blaine‎; زاده ۵ فوریهٔ ۱۹۲۹ – درگذشته ۱۱ مارس ۲۰۱۹(2019-03-11)) موسیقی‌دان اهل ایالات متحده آمریکا و یکی از مشهورترین نوازنده‌های درام دنیا بود. وی در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ با نواختن برای هنرمندانی چون فرانک سیناترا و الویس پریسلی و گروه بیچ بویز به شهرت رسید. بین سال‌های ۱۹۴۹ تا ۲۰۱۹ میلادی فعالیت می‌کرد. موسیقی متن «بتمن» و چندین مجموعه محبوب تلویزیونی از کارهای هال بلین است. از ... ادامه ...

هال بلین (انگلیسی: Hal Blaine‎; زاده ۵ فوریهٔ ۱۹۲۹ – درگذشته ۱۱ مارس ۲۰۱۹(2019-03-11)) موسیقی‌دان اهل ایالات متحده آمریکا و یکی از مشهورترین نوازنده‌های درام دنیا بود. وی در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ با نواختن برای هنرمندانی چون فرانک سیناترا و الویس پریسلی و گروه بیچ بویز به شهرت رسید. بین سال‌های ۱۹۴۹ تا ۲۰۱۹ میلادی فعالیت می‌کرد. موسیقی متن «بتمن» و چندین مجموعه محبوب تلویزیونی از کارهای هال بلین است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به مرد روی ماه اشاره کرد. ۸ ترانه ای که هال بلین نواخته از جمله «غریبه‌ها در شب» از فرانک سیناترا و «پلی روی آب‌های متلاطم» از گروه راک سایمون و گارفانکل نیز برنده جایزه گرمی بهترین ترانه سال شده‌اند. هال بلین، جایزه یک عمر دستاورد گرمی را دریافت کرد. صدای سازش به قطعات ماندگاری از الویس پریسلی، باربارا استرایسند و بیچ بویز جان داد. در ۹۰ سالگی درگذشت. «برایان ویلسون» از گروه بیچ بویز آقای بلین را «خارق‌العاده‌ترین درامر تمامی دوران‌ها» خواند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram