Scroll down

فیلم های بازیگر John Lasseter جان لستر

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر John Lasseter ( جان لستر )
10 فیلم imdb wiki

جان لستر

جان الن لَسِتر (به انگلیسی: John Alan Lasseter) (زادهٔ ۱۲ ژانویه ۱۹۵۷) یک انیماتور، کارگردان، فیلم نامه نویس، تهیه‌کننده، صداپیشه و سرگروه قسمت خلاقیت (CCO) سابق استودیوهای انیمیشن والت دیزنی، پیکسار و دیزنی‌تون آمریکایی ست. بسیاری او را به خاطر نبوغ و ابتکارش با عنوان «والت دیزنی معاصر» می‌خوانند.جان لستر فعالیت‌ش را به عنوان انیماتور در والت دیزنی آغاز کرد، اما پس از تلاش‌هایش برای وارد کردن کام ... ادامه ...

جان الن لَسِتر (به انگلیسی: John Alan Lasseter) (زادهٔ ۱۲ ژانویه ۱۹۵۷) یک انیماتور، کارگردان، فیلم نامه نویس، تهیه‌کننده، صداپیشه و سرگروه قسمت خلاقیت (CCO) سابق استودیوهای انیمیشن والت دیزنی، پیکسار و دیزنی‌تون آمریکایی ست. بسیاری او را به خاطر نبوغ و ابتکارش با عنوان «والت دیزنی معاصر» می‌خوانند.جان لستر فعالیت‌ش را به عنوان انیماتور در والت دیزنی آغاز کرد، اما پس از تلاش‌هایش برای وارد کردن کامپیوتر و انیمیشن‌های کامپیوتری به والت دیزنی از آنجا اخراج شد. پس از آن، او به کمپانی لوکاس فیلم پیوست، جایی که در آن اولین کار کردن‌هایش با فناوری پیشگامانه و رو به رشد CGI (تصاویر تولید شده به واسطه کامپیوتر) تجربه کرد. گروه گرافیک از شاخه کامپیوتر شرکت لوکاس فیلم بعدها به استیو جابز فروخته شد، و در سال ۱۹۸۶ تبدیل به پیکسار شد.
وی در کل برنده دو جایزه اسکار شده است: جایزه "بهترین فیلم کوتاه متحرک" برای Tin Tony، و "جایزه دستاورد ویژه" برای ساختن انیمیشن داستان اسباب بازی.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram