Scroll down

فیلم های بازیگر Aoi Miyazaki آئویی میازاکی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Aoi Miyazaki ( آئویی میازاکی )
20 فیلم imdb wiki

آئویی میازاکی

آئویی میازاکی (به ژاپنی: 宮﨑 あおい) (زاده ۳۰ نوامبر ۱۹۸۵) یک بازیگر ژاپنی است. او بیشتر به خاطر درخشش در فیلم‌های نانا (۲۰۰۵) و برف تازه (۲۰۰۷) شناخته می‌شود. او پس از آنکه نقش خود را در این دو فیلم به بهترین نحو ایفا کرد، به شهرتی مضاعف رسید. برادرش ماسارو میازاکی، نیز یک بازیگر است، آن‌ها یک بار در فیلمی به نام هاتسوکوئی (۲۰۰۶) همبازی بوده‌اند. میازاکی در ۱۵ ژوئن ۲۰۰۷ با سوسوکه تاکائوکا که از پانزد ... ادامه ...

آئویی میازاکی (به ژاپنی: 宮﨑 あおい) (زاده ۳۰ نوامبر ۱۹۸۵) یک بازیگر ژاپنی است. او بیشتر به خاطر درخشش در فیلم‌های نانا (۲۰۰۵) و برف تازه (۲۰۰۷) شناخته می‌شود. او پس از آنکه نقش خود را در این دو فیلم به بهترین نحو ایفا کرد، به شهرتی مضاعف رسید. برادرش ماسارو میازاکی، نیز یک بازیگر است، آن‌ها یک بار در فیلمی به نام هاتسوکوئی (۲۰۰۶) همبازی بوده‌اند. میازاکی در ۱۵ ژوئن ۲۰۰۷ با سوسوکه تاکائوکا که از پانزده سالگی شریک زندگی‌اش بود، ازدواج کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram