Scroll down

فیلم های بازیگر George Carlin جرج کارلین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر George Carlin ( جرج کارلین )
25 فیلم imdb wiki

جرج کارلین

جرج دنیس پاتریک کارلین (به انگلیسی: George Denis Patrick Carlin) (زاده ۱۲ مهٔ ۱۹۳۷ – درگذشته ۲۲ ژوئن ۲۰۰۸) استندآپ کمدین، منتقد اجتماعی، بازیگر و نویسندهٔ آمریکایی و برندهٔ پنج جایزهٔ گرمی برای جنگ‌های کمدی است. او برای کمدی سیاه‌اش و تفکر خود در مورد سیاست، زبان انگلیسی، روانشناسی، مذهب و موضوعات مختلفی که در آن زمان تابو بودند، شناخته شده بود. او برنامه کمدی روزانه‌اش به نام «هفت اصطلاح کثیف» در ... ادامه ...

جرج دنیس پاتریک کارلین (به انگلیسی: George Denis Patrick Carlin) (زاده ۱۲ مهٔ ۱۹۳۷ – درگذشته ۲۲ ژوئن ۲۰۰۸) استندآپ کمدین، منتقد اجتماعی، بازیگر و نویسندهٔ آمریکایی و برندهٔ پنج جایزهٔ گرمی برای جنگ‌های کمدی است. او برای کمدی سیاه‌اش و تفکر خود در مورد سیاست، زبان انگلیسی، روانشناسی، مذهب و موضوعات مختلفی که در آن زمان تابو بودند، شناخته شده بود. او برنامه کمدی روزانه‌اش به نام «هفت اصطلاح کثیف» در سال ۱۹۷۸ مرکز پروندهٔ کمیسیون ارتباطات فدرال در دیوان عالی ایالات متحده آمریکا بود، که در آن تصمیم تصویب قدرت دولت برای تنظیم مواد نادرست در موج‌های عمومی مردم را تأیید کرد. کارلین که به‌طور گسترده، به عنوان یکی از مهمترین و تأثیر گذارترین کمدین‌های ایستاده در تمام دوران در نظر گرفته شده‌است، توسط یکی از روزنامه‌ها به عنوان «دبیر پادفرهنگ کمدین‌ها» لقب گرفت.اولین برنامه از چهارده برنامه ویژه کمدی کارلین برای شبکهٔ اچ‌بی‌او در سال ۱۹۷۷ فیلمبرداری شد. از اواخر دههٔ ۱۹۸۰، اجراهای کارلین بر نقد اجتماعی و فرهنگی جامعه آمریکا متمرکز بود. او اغلب در مورد مسائل سیاسی معاصر در ایالات متحده سخن می‌گفت و افراط گرایی در فرهنگ آمریکایی را هجو می‌کرد. او یک اجراکنندهٔ مکرر و میزبان مهمان در نمایش امشب در طی سه دهه جانی کارسون بود و اولین قسمت از پخش زنده شنبه شب در سال ۱۹۷۵ را میزبانی کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram