Scroll down

فیلم های بازیگر Gabriel LaBelle گبریل لابل

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Gabriel LaBelle ( گبریل لابل )
6 فیلم imdb wiki

گبریل لابل

گبریل لابل (انگلیسی: Gabriel LaBelle؛ زادهٔ ۲۰ سپتامبر ۲۰۰۲) بازیگر کانادایی-آمریکایی است. او بیشتر به‌خاطر بازی در نقش فیلم‌ساز جوان مشتاقی در فیلم نیمه‌زندگی‌نامه‌ای خانواده فیبلمن (۲۰۲۲) ساختهٔ استیون اسپیلبرگ شناخته می‌شود، که برای آن مورد تحسین قرار گرفت.او همچنین در بازسازی ۲۰۱۸ فیلم غارتگر، در قسمتی از مجموعهٔ طعم گیلاس کاملاً جدید (۲۰۲۱) در شبکهٔ نتفلیکس و در مجموعهٔ شبکهٔ شوتایم (۲۰۲۲) از ... ادامه ...

گبریل لابل (انگلیسی: Gabriel LaBelle؛ زادهٔ ۲۰ سپتامبر ۲۰۰۲) بازیگر کانادایی-آمریکایی است. او بیشتر به‌خاطر بازی در نقش فیلم‌ساز جوان مشتاقی در فیلم نیمه‌زندگی‌نامه‌ای خانواده فیبلمن (۲۰۲۲) ساختهٔ استیون اسپیلبرگ شناخته می‌شود، که برای آن مورد تحسین قرار گرفت.او همچنین در بازسازی ۲۰۱۸ فیلم غارتگر، در قسمتی از مجموعهٔ طعم گیلاس کاملاً جدید (۲۰۲۱) در شبکهٔ نتفلیکس و در مجموعهٔ شبکهٔ شوتایم (۲۰۲۲) از فیلم ژیگولوی آمریکایی ظاهر شده‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram