Scroll down

فیلم های بازیگر Dwayne Hickman دواین هیکمن

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Dwayne Hickman ( دواین هیکمن )
9 فیلم imdb wiki

دواین هیکمن

دواین برنارد هیکمن (Dwayne Bernard Hickman زادهٔ ۱۸ مهٔ ۱۹۳۴ – درگذشتهٔ ۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲) یک بازیگر و مجری تلویزیون، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی بود که به‌عنوان مدیر اجرایی در سی‌بی‌اس کار می‌کرد و به‌عنوان یک دوبلور نیز برای مدت کوتاهی صداپیشگی کرد. هیکمن چاک مک‌دونالد، برادرزاده نوجوان دختر دیوانه باب کالینز را در نمایش باب کامینگز در دهه ۱۹۵۰ و شخصیت اصلی سریال طنز دهه ۱۹۶۰ عشق‌های فراوان دابی ... ادامه ...

دواین برنارد هیکمن (Dwayne Bernard Hickman زادهٔ ۱۸ مهٔ ۱۹۳۴ – درگذشتهٔ ۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲) یک بازیگر و مجری تلویزیون، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی بود که به‌عنوان مدیر اجرایی در سی‌بی‌اس کار می‌کرد و به‌عنوان یک دوبلور نیز برای مدت کوتاهی صداپیشگی کرد. هیکمن چاک مک‌دونالد، برادرزاده نوجوان دختر دیوانه باب کالینز را در نمایش باب کامینگز در دهه ۱۹۵۰ و شخصیت اصلی سریال طنز دهه ۱۹۶۰ عشق‌های فراوان دابی گیلیس را به تصویر کشید. او برادر کوچکتر بازیگر داریل هیکمن بود که با او روی پرده ظاهر شد. پس از بازنشستگی، او وقت خود را به کشیدن نقاشی‌های شخصی اختصاص داد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram