Scroll down

فیلم های بازیگر Maddie Ziegler مدی زیگلر

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Maddie Ziegler ( مدی زیگلر )
7 فیلم imdb wiki

مدی زیگلر

مدیسون «مدی» نیکول زیگلر (به انگلیسی: Maddie Ziegler) (زادهٔ ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۲) رقصنده، مدل و هنرپیشه کودک آمریکایی است. او بیشتر برای نقش داشتن در برنامهٔ تلویزیونی واقع‌نما لایف‌تایم با عنوان دنس مامز، و همچنین ایفای نقش در موزیک ویدئوهای خواننده استرالیایی سیا فارلر، شامل «چلچراغ»، «قلب کشسان»، «دختران بزرگ می‌گریند» و «حال ارزون» شناخته شده است که در مجموع بیش از ۴ میلیارد بازدیدکننده در وبگاه ی ... ادامه ...

مدیسون «مدی» نیکول زیگلر (به انگلیسی: Maddie Ziegler) (زادهٔ ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۲) رقصنده، مدل و هنرپیشه کودک آمریکایی است. او بیشتر برای نقش داشتن در برنامهٔ تلویزیونی واقع‌نما لایف‌تایم با عنوان دنس مامز، و همچنین ایفای نقش در موزیک ویدئوهای خواننده استرالیایی سیا فارلر، شامل «چلچراغ»، «قلب کشسان»، «دختران بزرگ می‌گریند» و «حال ارزون» شناخته شده است که در مجموع بیش از ۴ میلیارد بازدیدکننده در وبگاه یوتیوب به خود اختصاص داد. او در اولین فیلم سینمایی خود با عنوان کتاب هنری در سال ۲۰۱۷ ایفای نقش نمود. همچنین در سال ۲۰۱۶ در انیمیشن بالرین به عنوان صداپیشه ایفای نقش کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram