Scroll down

فیلم های بازیگر Matt LeBlanc مت له بلانک

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Matt LeBlanc ( مت له بلانک )
10 فیلم imdb wiki

مت له بلانک

متیو استیون "مت" له بلانک (به انگلیسی: Matthew Steven "Matt" LeBlanc) بازیگر آمریکایی و متولد ۲۵ ژوئیه ۱۹۶۷ است. وی بیشتر با ایفای نقش جویی تریبیانی در سریال دوستان و سریال جویی که در واقع ادامه‌ای بر سریال قبلی وی دوستان بود، شناخته می‌شود. له بلانک بخاطر نقش خود در سریال دوستان سه بار نامزد جایزه امی شد. در سال ۲۰۱۱، له بلانک در سریال اپیزودها یک نقش خیالی از شخصیت خودش را بازی کرد که توسط دیوید ... ادامه ...

متیو استیون "مت" له بلانک (به انگلیسی: Matthew Steven "Matt" LeBlanc) بازیگر آمریکایی و متولد ۲۵ ژوئیه ۱۹۶۷ است. وی بیشتر با ایفای نقش جویی تریبیانی در سریال دوستان و سریال جویی که در واقع ادامه‌ای بر سریال قبلی وی دوستان بود، شناخته می‌شود. له بلانک بخاطر نقش خود در سریال دوستان سه بار نامزد جایزه امی شد. در سال ۲۰۱۱، له بلانک در سریال اپیزودها یک نقش خیالی از شخصیت خودش را بازی کرد که توسط دیوید کرین یکی از سازندگان سریال دوستان و جفری کلرک ساخته شده بود. پس از سه بار نامزدی جایزه گلدن گلوب و چهار نامزدی جایزه امی نیز برای نقش جویی در سریال دوستان، له بلانک موفق به دریافت گلدن گلوب برای نقشش در سریال اپیزودها شد.وی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ میزبان تخت‌گاز بود. از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ ، او نقش آدام برنز را در سریال مرد با یک نقشه بازی کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram