Scroll down

فیلم های بازیگر Justin Henry جاستین هنری

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Justin Henry ( جاستین هنری )
7 فیلم imdb wiki

جاستین هنری

جاستین هنری (انگلیسی: Justin Henry‎؛ زادهٔ ۲۵ مهٔ ۱۹۷۱) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است که به خاطر بازی در فیلم سال ۱۹۷۹ کریمر علیه کریمر که در مورد زوجی است که طلاق گرفته‌اند و برای سرپرستی فرزندشان با هم مبارزه می‌کنند شناخته شده‌است. در این فیلم جاستین هنری در حالی که تنها هشت سال داشت نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. تاکنون وی جوانترین هنرپیشه‌ای است که نامزد دریا ... ادامه ...

جاستین هنری (انگلیسی: Justin Henry‎؛ زادهٔ ۲۵ مهٔ ۱۹۷۱) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است که به خاطر بازی در فیلم سال ۱۹۷۹ کریمر علیه کریمر که در مورد زوجی است که طلاق گرفته‌اند و برای سرپرستی فرزندشان با هم مبارزه می‌کنند شناخته شده‌است. در این فیلم جاستین هنری در حالی که تنها هشت سال داشت نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. تاکنون وی جوانترین هنرپیشه‌ای است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌است و از بین افرادی که در همان دهه زاده شده‌اند تنها هنرپیشه‌ای است که نامزد شده‌است. اجرای او بعدها (شماره ۸۰) را در لیست ۱۰۰ نفرهٔ بزرگترین ستارگان کودک وی‌اچ‌وان کسب کرد. او گرچه در بزرگسالی هم به بازی ادامه می‌دهد ولی بیشترین اعتبارش را از بازی در فیلم یا تلویزیون در کودکی یا نوجوانی کسب کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram