Scroll down

فیلم های بازیگر Amy-Joyce Hastings ایمی-جویس هستینگز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Amy-Joyce Hastings ( ایمی-جویس هستینگز )
3 فیلم imdb wiki

ایمی-جویس هستینگز

ایمی-جویس هستینگز (انگلیسی: Amy-Joyce Hastings؛ زادهٔ ۲۴ سپتامبر ۱۹۸۰) بازیگر اهل جمهوری ایرلند است.
وی در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت داشته‌است. اولین نقش هستینگز در سال ۱۹۹۰ در فیلم Fools of Fortune بود. او همچنین در فصل ۱ سریال تودورها در کنار هنری کویل حضور داشته‌است. او در تعدادی فیلم مستقل مانند مرگ‌های کوچک (که برای اولین بار در جشنواره فیلم۴ فرایت و جشنواره اس‌اکس‌اس‌دبلیو در ایالات متح ... ادامه ...

ایمی-جویس هستینگز (انگلیسی: Amy-Joyce Hastings؛ زادهٔ ۲۴ سپتامبر ۱۹۸۰) بازیگر اهل جمهوری ایرلند است.
وی در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت داشته‌است. اولین نقش هستینگز در سال ۱۹۹۰ در فیلم Fools of Fortune بود. او همچنین در فصل ۱ سریال تودورها در کنار هنری کویل حضور داشته‌است. او در تعدادی فیلم مستقل مانند مرگ‌های کوچک (که برای اولین بار در جشنواره فیلم۴ فرایت و جشنواره اس‌اکس‌اس‌دبلیو در ایالات متحده اکران شد) ظاهر شد و در نقش اصلی کیت لافلین در کمدی رمانتیک ملکه برگشتی که در فوریه ۲۰۱۴ در سینما ژان کوکتو جورج آر. آر مارتین در ایالات متحده شرکت کرد و پس از اکران در سینمای داخلی در سال ۲۰۱۶ نامزد دو جایزه آی‌اف‌تی‌ای شد. او در فیلم مکان مقدس اثر لن کالین ایزلت را بازی کرد که در وبگاه راتن تومیتوز از منتقدان امتیاز ۱۰۰٪ کسب کرد و به عنوان بهترین فیلم بلند ایرلندی سال ۲۰۱۷ توسط حلقه منتقدان فیلم دوبلین معرفی شد. او سپس در دریای سبز، با بازی کاترین ایزابل و کارگردانی راندال پلانکت دیده خواهد شد. او همچنین در تعدادی از فیلم‌های کوتاه برنده جایزه بازی کرده‌است و جایزه سینمای زیرزمینی ۲۰۱۷ را برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای ایفای نقش اونا در درام LGBT نامزد IFTA دریافت کرد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram