Scroll down

فیلم های بازیگر Rudy Mancuso رودی منکوسو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Rudy Mancuso ( رودی منکوسو )
3 فیلم imdb wiki

رودی منکوسو

رودولفو منکوسو (به انگلیسی: Rudolfo Mancuso) (زادهٔ ۲۸ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر، ستارهٔ اینترنت و موسیقی‌دان آمریکایی است که بیشتر برای ساخت ویدئو های کمدی با دوستان خود در یوتیوب و قبلا در واین، و صداپیشگی بسیاری از شخصیت های کانال یوتیوب Awkward Puppets شناخته میشود. بسیاری از فیلم‌های منکوسو عمدتاً شامل طرح‌های کمدی موزیکال است. او بیش از ۸ میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب دارد.او برای John Shahidi از S ... ادامه ...

رودولفو منکوسو (به انگلیسی: Rudolfo Mancuso) (زادهٔ ۲۸ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر، ستارهٔ اینترنت و موسیقی‌دان آمریکایی است که بیشتر برای ساخت ویدئو های کمدی با دوستان خود در یوتیوب و قبلا در واین، و صداپیشگی بسیاری از شخصیت های کانال یوتیوب Awkward Puppets شناخته میشود. بسیاری از فیلم‌های منکوسو عمدتاً شامل طرح‌های کمدی موزیکال است. او بیش از ۸ میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب دارد.او برای John Shahidi از Shots Studios کار می‌کند؛ شرکتی که تهیه‌کنندگی محتوای یوتیوب او را نیز بر عهده دارد.او همچنین یکی از دوستان لی لی پونز است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram