Scroll down

فیلم های بازیگر Jacob Appelbaum جیکوب اپلبام

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jacob Appelbaum ( جیکوب اپلبام )
2 فیلم imdb wiki

جیکوب اپلبام

جیکوب اپلبام (انگلیسی: Jacob Appelbaum‎؛ زادهٔ ۱۹۸۳)، یک برنامه‌نویس کامپیوتر و هکر است. او در دانشگاه واشینگتن، کار می‌کرد و یکی از اعضای اصلی پروژه تور بود که برای جستجو در وب، به صورت گمنام استفاده می‌شود. اپلبام در سال ۲۰۱۰ نماینده ویکی‌لیکس بود. او از این زمان، تحت تعقیب نیروی امنیتی آمریکا است و شناسه توییتر او و تعدادی لپ‌تاپ و موبایل او ضبط شده‌است. او اکنون، در برلین زندگی می‌کند و نقش مه ... ادامه ...

جیکوب اپلبام (انگلیسی: Jacob Appelbaum‎؛ زادهٔ ۱۹۸۳)، یک برنامه‌نویس کامپیوتر و هکر است. او در دانشگاه واشینگتن، کار می‌کرد و یکی از اعضای اصلی پروژه تور بود که برای جستجو در وب، به صورت گمنام استفاده می‌شود. اپلبام در سال ۲۰۱۰ نماینده ویکی‌لیکس بود. او از این زمان، تحت تعقیب نیروی امنیتی آمریکا است و شناسه توییتر او و تعدادی لپ‌تاپ و موبایل او ضبط شده‌است. او اکنون، در برلین زندگی می‌کند و نقش مهمی در انتخاب مقالات ادوارد اسنودن برای چاپ شدن دارد. در سال ۲۰۱۳ او مقالاتی منتشر کرد که نشان داد سازمان امنیت ملی آمریکا می‌تواند هر گوشی آیفون را به یک میکروفن جاسوسی تبدیل کند. اپلبام یکی از معدود نفراتی است که به هسته اصلی مقالات اسنودن دسترسی داشته‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram