Scroll down

فیلم های بازیگر Angeli Bayani آنجلی بایانی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Angeli Bayani ( آنجلی بایانی )
4 فیلم imdb wiki

آنجلی بایانی

آنجلی بایانی (انگلیسی: Angeli Bayani‎؛ زادهٔ فیلیپین) یک هنرپیشه از اهالی فیلیپین است. این هنرپیشهٔ زن، ببشتر برای بازی در فیلم‌های مستقل و مطرح کارگردان فیلیپینی، لاو دیاز، نظیر مالیخولیا (۲۰۰۸) و نورته، پایان تاریخ (۲۰۱۳) شناخته شده‌است. او همچنین در فیلم محصول سنگاپور و برندهٔ جایزهٔ دوربین زرین به نام ایلو ایلو (۲۰۱۳) ساختهٔ آنتونی چن، حضور داشت. وی برای حضور در همین فیلم در نقش تِری، در جشن ... ادامه ...

آنجلی بایانی (انگلیسی: Angeli Bayani‎؛ زادهٔ فیلیپین) یک هنرپیشه از اهالی فیلیپین است. این هنرپیشهٔ زن، ببشتر برای بازی در فیلم‌های مستقل و مطرح کارگردان فیلیپینی، لاو دیاز، نظیر مالیخولیا (۲۰۰۸) و نورته، پایان تاریخ (۲۰۱۳) شناخته شده‌است. او همچنین در فیلم محصول سنگاپور و برندهٔ جایزهٔ دوربین زرین به نام ایلو ایلو (۲۰۱۳) ساختهٔ آنتونی چن، حضور داشت. وی برای حضور در همین فیلم در نقش تِری، در جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک، نامزد جایزه شد.
بایانی از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram