Scroll down

فیلم های بازیگر Bill Nye بیل نای

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Bill Nye ( بیل نای )
13 فیلم imdb wiki

بیل نای

ویلیام سانفورد «بیل» نای (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۵۵) در فرهنگ عامه مشهور به Bill Nye the Science Guy (بیل نای مرد علم) یک آموزگار علوم آمریکایی، کمدین، مجری تلویزیونی، نویسنده و دانشمند است که فعالیت شغلی خود را به عنوان مهندس مکانیک در شرکت بوئینگ آغاز کرد. او بیشتر به خاطر نقش‌اش به عنوان میزبان برنامه علمی کودکان در پی‌بی‌اس به نام Bill Nye the Science Guy شهرت یافته‌است. او اغلب در رسانه‌های مختلف ب ... ادامه ...

ویلیام سانفورد «بیل» نای (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۵۵) در فرهنگ عامه مشهور به Bill Nye the Science Guy (بیل نای مرد علم) یک آموزگار علوم آمریکایی، کمدین، مجری تلویزیونی، نویسنده و دانشمند است که فعالیت شغلی خود را به عنوان مهندس مکانیک در شرکت بوئینگ آغاز کرد. او بیشتر به خاطر نقش‌اش به عنوان میزبان برنامه علمی کودکان در پی‌بی‌اس به نام Bill Nye the Science Guy شهرت یافته‌است. او اغلب در رسانه‌های مختلف به عنوان مربی علم حاضر می‌شود. او از ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ معاون انجمن سیاره‌ای بوده‌است، که سازمانی برای تشویق نجوم و علوم فضایی است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram